هفتمین رزمایش مدافعان آسمان ولایت-4/ امیر الهامی مطرح کرد؛

نمایش تامین امنیت هوافضای ایران در رزمایش مدافعان آسمان ولایت

معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: در هفتمین رزمایش مدافعان آسمان ولایت، تامین امنیت هوافضای ایران را به نمایش خواهیم گذاشت و پیام صلح و دوستی را برای کشورهای همسایه مخابره خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۱۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ - 26December 2016
نمایش تامین امنیت هوافضای ایران در رزمایش مدافعان آسمان ولایتبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر «علیرضا الهامی» معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: از صبح امروز رزمایش نیمه سراسری مدافعان آسمان ولایت_7 در پهنه وسیعی از جغرافیای مقدس ایران اسلامی آغاز شد.
 
وی افزود: این رزمایش با هدف نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و با اهداف دیگری از جمله ارتقای سطح توانمندی تاکتیکی و جابجایی سامانه‌ها در حال برگزاری است. تمرین‌هایی در راستای ارتقای توان رزم نیز طرح ریزی و برنامه ریزی شده که در طول 4 روز آینده رزمایش انجام خواهد شد.
 
امیر الهامی گفت: در این رزمایش تامین امنیت هوافضای ایران را به نمایش خواهیم گذاشت و پیام صلح و دوستی را برای کشورهای همسایه مخابره خواهیم کرد.
 
معاون عملیات قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش تصریح کرد: از سامانه‌های بومی و جدید در این رزمایش استفاده خواهد شد و توان دفاعی ایران را به شایستگی نمایش می‌دهیم. همچنین در این رزمایش کارکنان جوان و تازه فارغ التحصیل شده از دانشگاه پدافند هوایی مشارکت دارند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها