مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران:

حرکت در مسیر ولایت فقیه شاخص همیشگی شهدا است

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه حرکت در مسیر ولایت فقیه شاخص همیشگی شهدا است، گفت: حماسه با شکوه 9 دی مقابله با فتنه بسیار بزرگی بود. بصیرت ملت ایران که به واسطه فتنه های دشمنان و ایمان درونی شان رشد یافته بود، سبب شد که مردم ولایتمدار در این برهه از زمان هوشیارانه عمل کنند.
کد خبر: ۲۱۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ - 29December 2016

به گزارش دفاع پرس از البرز، سردار عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه در جمع مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر کرج اظهار داشت: شاخص اصلی شهدای ما همیشه حرکت در مسیر ولایت فقیه بوده است. حضرت امام حسین علیه السلام در شب عاشورا برای کسانی که آماده جان فشانی بودند سخن گفتند و برای همه آنان خط مشی و مسیر مشخص کردند. سربازان  حضرت بر مبنای اوامر مولا و رهبر خود حرکت کردند.

در حماسه بزرگ اربعین هم زائران همدیگر را نمی‌شناسند و اقلیت‌های متفاوت دینی درکنار هم حرکت می کنند  و همه هم شیعه نیستند،  اما می‌بینیم که بصیرت  و راه  اباعبدالله الحسین علیه السام  چطور یک امت واحده را در اربعین حسینی گرد هم جمع کرده است. در جریان حماسه های بزرگ ملت ایران هم وقتی نگاه آحاد مردم به رهبری است،  همین مساله تکرار می شود و همان گونه است. در جریان فتنه 88 نیز عملکرد بسیجیان و نیروهای حزب الهی حرکت در مسیر اوامر ولی فقیه بود. در آن ایام مقام معظم رهبری بر آرام سازی فضای جامعه تأکید داشتند و سفارش می کردند که از هرگونه تنش و مقابله‌ به‌ مثل جلوگیری شود.

سردار عروج در ادامه افزود: حماسه با شکوه 9 دی مقابله با فتنه بسیار بزرگی بود. بصیرت ملت ایران که به واسطه فتنه های دشمنان و ایمان درونی شان رشد یافته بود، سبب شد که مردم ولایتمدار در این برهه از زمان هوشیارانه عمل کنند و نقشه های دشمنان را با حضور حماسی خود نقش بر آب سازند.

مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز در  مراسم گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ 9 دی در جمع مردم کرج گفـت: در فتنه 88 دشمنان این نظام مقدس به دنبال این بودند که به همه بگویند عمر انقلاب اسلامی در ایران به پایان رسیده و به موزه تاریخ فرستاده شده است. در همین زمان بود که خروش بزرگ ملت ایران و حمایت آن ها از انقلاب، نظام، رهبری و اسلام را در بالاترین حد خود دیدند و تمام نقشه هایشان نقش بر آب شد و این هراس ایجاد شده به گونه ای است که هنوز آثار ترس و وحشتشان تا امروز باقی مانده است. 

چمران در ادامه سخنانش افزود: مقام معظم رهبری، این مجتهد بزرگ در خطبه های روشنگرانه نماز جمعه توطئه های دشمن را موشکافی و تحلیل کردند، اما کسانی که باید، نفهمیدند.  اگر ما همیشه با توجه به راه و روش مقام معظم رهبری حرکت کنیم، می توانیم با حفظ وحدت تمام توطئه های دشمنان این نظام مقدس را که همان دو قطبی شدن کشور است خنثی کنیم و همیشه پیروزی از آن ما خواهد بود. 

وی در پایان گفت: 9 دی هرگز نباید فراموش شود. 9 دی چراغی است که خاموش نخواهد شد و ما در پرتو نور این چراغ به سمت جلو حرکت خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار