امیر اسماعیلی:

تامین امنیت 1200 پرواز اروپایی در آسمان ایران/ نقاط دفاعی ایران به 5000 نقطه افزایش می‌یابد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: آسمان ایران یکی از امن‌ترین آسمان‌هاست و روزانه 1200 پرواز مسافرین اروپایی از آسمان امن ایران بدون کوچکترین مشکل عبور داده می‌شود.
کد خبر: ۲۲۰۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ - 04January 2017
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا در مراسم یادواره شهدای شمال استان آذربایجان غربی اظهار داشت: امروز همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که از جان شیرین خود گذشتند و در راه حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی و دفاع از وجب به وجب این سرزمین خون پاکشان را تقدیم کردند.

وی با اشاره به برخی رویدادهای معاصر و نقش بیگانگان در آن افزود: بعضی از وقایع مهم کشور همچون کودتای 28 مرداد که ترکیبی از خیانت پهلوی و ظلم استکبار بود و به واسطه دخالت برخی از کشورها بر سر مردم ایران آوردند، در ذهن مردم به عنوان یک خیانت و سابقه بد آن کشورها باقی می‌ماند.

اسماعیلی افزود: دولت‌هایی که حیثیت خود را به بهانه تامین امنیتشان به کشورهای استکباری می‌فروشند، به گواه تاریخ، کشور و حتی نوامیس آنان بارها مورد تعدی همان دولتهای استکباری قرار گرفته است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با اشاره به پشتوانه دفاعی کشور تصریح کرد: امروز تمامی تسلیحات نظامی در کشور در کنترل قرارگاه پدافند خاتم الانبیاست و این قرارگاه در خط مقدم دفاع از ایران اسلامی قرار دارد.

اسماعیلی بیان کرد: آسمان ایران یکی از امن‌ترین آسمان‌ها است و روزانه 1200 پرواز مسافرین اروپایی را بدون کوچکترین مشکل عبور می‌دهیم.

وی گفت: طی هشت سال گذشته 800 نقطه دفاعی کشور را به 3700 نقطه دفاعی افزایش دادیم  و تا پایان برنامه پنجم در نظر داریم این مقدار را به 5 هزار نقطه دفاعی برسانیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار