طی بیانیه‌ای؛

میرتاج‌الدینی به جمع حامیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب پیوست

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی طی بیانیه‌ای به جمع حامیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب پیوست.
کد خبر: ۲۲۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ - 07January 2017
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نماینده اسبق مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و عضو کابینه دولت دهم طی بیانیه‌ای به حامیان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیوست.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

جبهه مردمی نیروهای انقلاب تجربه تکامل یافته جریان انقلابی و ارزشی و ولایی است که می خواهد آرمان های انقلاب اسلامی را در خط امام و رهبری معظم انقلاب صادقانه دنبال کند این حرکت در شرایطی که مردم از شعارهای بی حاصل و اختلاف افکنی‌ها در جبهه انقلاب دلسرد و به ستوه آمده بودند روزنه امید و صدای دلنشین بود که وحدت و هماهنگی همه نیروهای وفادار به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی را در پی دارد و مردم عزیز را برای آینده روشن امیدوار می‌سازد.

این اقدام شایسته که با حمایت چهره‌های انقلابی، فرهیختگان و دلسوزان انقلاب و مردم همراه گردیده است. در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای رشد و تداوم انقلاب اسلامی خواهد بود. رویکرد مردمی و انقلابی به عنوان 2 رکن اصلی این مجموعه اعلام شده است رویکرد مردمی یعنی همه فعالیت‌ها و برنامه‌ها و تلاش‌ها از جمله حضور تاثیر گذار در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در جهت حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم عزیز می باشد که امام امت فرمودند مردم ولی نعمت‌تان اصلی انقلاب هستند و رویکرد انقلابی  یعنی وفادار به ارزش‌های اسلام و انقلاب، یعنی وفاداری به منویات امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در همه عرصه‌های داخلی و خارجی. شاخص انقلابی بودن را  رهبر فرزانه انقلاب بارها توصیف فرمودند که این جبهه با همه وجود در جهت عینت بخشیدن به آنها باید تلاش کنند. هرکس از طیف و جناحی وفادار به این اصول باشد می‌تواند در این جبهه حضور داشته و نقش آفرین باشد.

جهت گیری این جبهه فراجناحی است و همه طیف‌های سیاسی، انقلابی و تشکیلاتی همسو با جریان انقلاب و ولایت را در بر می‌گیرد. ما هرگونه حمایت و همراهی با این حرکت فراگیر مردمی و انقلابی را وظیفه خود می‌دانیم و در این راه تلاش خواهیم کرد. امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی در جهت رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه و خدمت صادقانه به مردم در مسیر پاسداشت از میراث امام خمینی(ره) بتوانیم بخشی از دین خود را به شهدا و مردم عزیز ادا کرده باشیم.

سید محمدرضا میرتاج‌‌الدینی

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها