سردار دکتر کارگر:

نیروی انتظامی پاک‌ترین پلیس دنیا است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینكه چهره نیروی انتظامی درخشان است، گفت: امروز پاک‌ترین پلیس دنیا، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است و این افتخار بسیار بزرگی است.
کد خبر: ۲۲۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ - 07January 2017

به گزارش دفاع پرس از فارس، سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن كارگر در جمع كاركنان ستاد فرماندهی انتظامی استان فارس، اظهار داشت: خدمت در نیروی انتظامی همانگونه كه رهبر معظم انقلاب فرمودند جهاد فی سبیل‌الله است لذا باید قدر خود را بدانید.

وی با بیان اینكه نقش نیروی انتظامی در نظام بی بدیل است، افزود: ناجا در بین نیروهای مسلح یك نیروی استثنایی است و با مأموریت های مختلف و متنوعی سرو كار دارد.

سردار كارگر با بیان اینكه باب شهادت همواره بر روی كاركنان نیروی انتظامی باز است، گفت: در دفاع مقدس نیز مأموران ژاندارمری، كمیته، شهربانی و پلیس قضائی جزء اولین نیروهایی بودند كه با دشمنان درگیر شدند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس و پیروزی حاصل از آن متعلق به همه مردم ایران اسلامی است.

وی دفاع مقدس را تثبیت كننده انقلاب و نظام عنوان كرد و افزود: دفاع مقدس را مردم آفریدند و نیروهای مسلح نیز جزئی از مردم هستند.

سردار كارگر با بیان اینكه یكی از آثار دفاع مقدس همیاری مردم بود، گفت: تا زمانی كه مردم پشتیبان نیروی انتظامی باشند، توفیقات خوبی حاصل خواهد شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: برقراری امنیت در استان فارس با ویژگی های خاص خود، كاری بسیار دشوار و سنگین است.

وی با اشاره به برخی از ویژگی های بسیار خوب رزمندگان در دوران دفاع مقدس، گفت: جوانان امروز نیز با الگو گرفتن از رزمندگان اسلام در راستای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی ایران تلاش می كنند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار