مدیراجرایی نمایشگاه قرآن خبر داد:

بخش‌های نمایشگاه قرآن زنجیره‌وار در کنار هم قرار گرفته‌اند

مدیر اجرایی بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن اظهار کرد: بخش‌های مختلف نمایشگاه قرآن به صورت زنجیره‌وار در کنار هم قرار گرفته‌اند و امکان استفاده از کارت‌های شتاب در بخش فروش نمایشگاه قرآن نیز فراهم شده است.
کد خبر: ۲۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵ - 22June 2014

بخش‌های نمایشگاه قرآن زنجیره‌وار در کنار هم قرار گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از ستاد خبری حسین صفری، مدیر اجرایی بیست و دومین نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم در گفتوگو با ستاد خبری بیست و دومین نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم با بیان اینکه فعالیتهای اجرایی بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم از 20 روز گذشته به صورت منظم در محل باغ موزه دفاع مقدس آغاز شده است، گفت: با توجه به اینکه بخش عمدهای از نمایشگاه بیست و دوم قرآن در فضای باز است نیاز داشتیم که سالنهایی را در فضای باز باغ موزه دفاع مقدس مستقر کنیم.
 
وی افزود: سازههایی را در محل باغ موزه دفاع مقدس نصب کردیم که البته در حال حاضر تمامی غرفهها و بخشها آماده شده و از امروز، اول تیرماه به صاحبان غرفهها و بخشها تحویل داده میشود تا بتوانند چیدمان خود را انجام داده و برای افتتاحیه نمایشگاه بیست و دوم قرآن آماده شوند.
 
صفری در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر نقشه بخشهای مختلف نمایشگاه قرآن تهیه شده و مسائلی از جمله؛ زیرساخت نمایشگاه، برق، دستگاههای کارتخوان و ... مورد توجه قرار گرفته است و در حال حاضر مشکل خاصی در هیچیک از حوزهها وجود ندارد
 
وی ادامه داد: همچنین، در محل باغ موزه دفاع مقدس بخشهای مختلفی را در مکانهای مختلف جانمایی کردهایم و همچنین یک نقشه و پلان اولیه نیز برای نمایشگاه قرآن تهیه شده که در نمایشگاه قرآن نصب یا در اختیار بازدیدکنندگان قرار میگیرد. توزیع نقشه نمایشگاه قرآن بین بازدیدکنندگان موجب میشود تا افراد به راحتی با بخشهای مختلف آشنا شده و مشکلی در پیدا کردن بخش مورد نظر نداشته باشند.
 
مدیر اجرایی نمایشگاه قرآن در این بخش از سخنان خود اظهار کرد: بخشهای مختلف نمایشگاه را طوری پیشبینی کردهایم که شرایط رفاهی برای بازدیدکنندگان به خوبی فراهم باشد و همچنین دسترسی مخاطبان به بخشهای مختلف آسانتر شود.
 
وی یادآور شد: در این دوره از نمایشگاه قرآن که برای نخستین بار در فضای باغ موزه دفاع مقدس برگزار میشود تلاش کردهایم بخشهای مختلف به صورت زنجیرهوار در کنار هم قرار بگیرند؛ ضمن اینکه از فضای مناسب و محیط خوب باغ موزه دفاع مقدس نیز به خوبی استفاده کردهایم.
 
صفری درباره بخش ناشران قرآنی و فروش بیست و دومین نمایشگاه قرآن گفت: در حوزه ناشران و فروش محصولات فرهنگی، کتاب و رسانههای دیجیتال نیاز بود زیرساختهایی در نظر گرفته شود و به همین دلیل دستگاههای کارتخوان را در هر یک از غرفهها مستقر کردهایم تا مردم بتوانند با استفاده از کارتهای شتاب خود از غرفههای مختلف نمایشگاه خرید کنند و ما نیز بتوانیم آمار خوبی از فروش و استقبال بازدیدکنندگان داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: در بیست و دومین نمایشگاه بینالمللی قرآن بخش عفاف و حجاب به آن معنی که فروش محصولات عفاف و حجاب باشد را نداریم و فعالیتهای بخش عفاف و حجاب فقط در قالب نمایشی عرضه میشود.
 
مدیر اجرایی بیست و دومین نمایشگاه بینالمللی قرآن ادامه داد: پیشبینی ایستگاههای رفاهی، اطلاعرسانی و مواد غذایی از دیگر اتفاقاتی است که با همکاری شهرداری تهران در محل باغ موزه دفاع مقدس انجام شده و تمامی این فعالیتها براساس یک استاندارد خاص صورت گرفته است.
 
وی در پایان با اشاره به مشارکت و همکاری خوب شهرداری تهران در برگزاری نمایشگاه قرآن عنوان کرد: امسال اتفاقات خوبی در برپایی نمایشگاه قرآن رخ داد. همکاری شایسته شهرداری تهران با نمایشگاه قرآن موجب شد تا بخش عمدهای از فعالیتهای اجرایی نمایشگاه قرآن از سوی شهرداری انجام شود و شرایطی محیا شود که بازدیدکنندگان و مخاطبان نمایشگاه قرآن بتوانند با فراق بال بیشتری از نمایشگاه قرآن بازدید کنند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار