استاندار آذربایجان شرقی:

حماسه‌های هوانیروز برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار است

اسماعیل جبارزاده گفت: قدرت نمایی هوشمندانه و شجاعانه دلاورمردان هوانیروز در دوران هشت سال دفاع مقدس جلوه‌ای بی نظیر از رشادت رزمندگان اسلام رقم زده و نام آن‌ها را برای همیشه ماندگار کرده است.
کد خبر: ۲۲۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ - 14January 2017
حماسه‌های هوانیروز برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار است

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده در دیدار با فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هوانیروز، اظهار داشت: آسایش و امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و تداوم این هوشیاری و دفاع جانانه در برابر دشمنان و ادامه راه شهدای عزیز است.

وی افزود: حماسه های نیروهای پرتوان هوانیروز، آنها را برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار کرده است.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: همکاری برای توسعه و حمایت از یکان‌های هوانیروز، بویژه در مواقع حوادث غیرمترقبه همیشه گره گشاست.

جبارزاده در ادامه با تاکید بر اینکه استانداری آذربایجان شرقی در کنار هوانیروز بوده و هست، خاطرنشان کرد: در تبریز امکانات مناسبی وجود دارد و باید از این امکانات با مدیریت به موقع استفاده کرد.

امیر سرتیپ دوم خلبان یاری فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار  ضمن قدردانی از استاندار آذربایجان شرقی در خصوص حمایت های انجام شده، اظهار داشت: هوانیروز از اولین یکان های ارتش بود که پس از پیروزی انقلاب و تنها در 18 ماه اولیه انقلاب اسلامی ، 44 شهید تقدیم انقلاب کرد.

وی همچنین اظهار داشت: هوانیروز یکی از یکان های کارآمد و بسیار موثر نیروی زمینی و در خدمت تمامی ملت ایران بوده و هست.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، در پایان گفت: یکان هوانیروز استان آذربایجان شرقی یکی از یکان های قوی و واکنش سریع در این منطقه حساس و راهبردی کشورمی باشد.

انتهای پیام/ 151
 

نظر شما
پربیننده ها