ابوشریف:

جنایتکاری رژیم صهیونیستی در جنگ‌های رخ داده علیه «غزه» فوق تصور است

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران با بیان این که جنایتکاری رژیم صهیونیستی در جنگ‌های رخ داده علیه غزه فوق تصور است گفت: رژیم صهیونیستی در همان روز نخست 300 فلسطینی را به شهادت رساند و 700 نفر را زخمی کرد.
کد خبر: ۲۲۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ - 14January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «ناصر ابوشریف» عصر شنبه در هفتمین همایش غزه نماد مقاومت گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ 22 روزه علیه غزه یک صد هزار کیلوگرم بمب و موشک بر مساحت بسیار کوچک 360 کیلومتری نوارغزه ریخت و در این جنگ از سلاح های ممنوعه استفاده کرد.

وی افزود: صهیونیست ها در همان روز نخست 300 فلسطینی را به شهادت رساند و 700 نفر دیگر را زخمی کرد و این شرایط کاملا فوق تصور است.

ابوشریف تاکید کرد: ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای این جنگ از سلاح های ممنوعه مانند فسفر سفید استفاده کرد و از همان ابتدا خواست که سرنوشت جنگ را یکسره کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: از مهمترین جنایات رژیم صهیونیستی پاکسازی نژادی علیه فلسطینی ها بوده که همچنان با قدرت تمام از سوی صهیونیست ها دنبال می شود.

هفتمین همایش غزه؛ نماد مقاومت با حضور نمایندگان جنبش های فلسطینی حماس و جهاد اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و دیگر شخصیت های کشوری و لشکری عصر امروز در تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

زهرا مصطفوی دختر حضرت «امام خمینی» (ره) و رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین، حجت الاسلام و والمسلمین دکتر «محمود علوی» وزیر اطلاعات، حجت الاسلام والمسلمین «محمد حسن رحیمیان» عضو هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین و تولیت مسجد مقدس جمکران، نمایندگان جنبش های فلسطینی حماس و جهاد اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و دیگر شخصیت های کشوری و لشکری از دیگر میهمانان حاضر در این همایش هستند.

این همایش هر ساله به مناسبت گرامیداشت دلاوری های مردم غزه در شکست دشمن صهیونیستی در جنگ 22 روزه سال 2008 میلادی هر ساله به همت جمعیت دفاع از ملت فلسطین و با مشارکت خبرگزاری قدس (قدسنا) برگزار می گردد.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها