مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه دوم ندسا خواستار شد؛

ترویج فرهنگ مدیریت جهادی شهدا در عرصه جامعه

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در منطقه دوم ندسا گفت: پیروزی‌های افتخار آفرین شهدا در هشت سال دفاع مقدس با مدیریت جهادی محقق شد که باید این فرهنگ در عرصه‌های مختلف جامعه ترویج یابد.
کد خبر: ۲۲۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ - 16January 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده در یادواره شهدای گمنام شهر شنبه دشتی با گرامیداشت یاد و خاطره مقام شامخ شهدا، جایگاه شهدا نزد خداوند را بسیار والا دانست و اظهار داشت: ولایت‌پذیری و توصیه به اطاعت از ولایت‌فقیه مهمترین کلید واژه وصایای شهدای گلگون کفن بود.

وی با بیان اینکه شهدا به فرهنگ ولایت‌مداری پایبند بودند تاکید کرد: آنان با گفتار و کردار خودجامعه را به این امر مهم فرا می‌خواندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درمنطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با استناد به آیات و روایات به مقامات شهدا اشاره کرد و افزود: شهدا قبل از شهادت به جایگاهی دست می‌یابند که با نثار خون خود و شهادت فی سبیل الله به مقام شفاعت غفران و رحمت الهی نایل می‌آیند.

وی اصلی‌ترین نقش شهدا را بیداری بخشی جامعه دانست و افزود: شهدا با ایثار و فداکاری آن چنان حماسه‌ای آفریدند که اکنون آرامش و امنیت پایدار ایران اسلامی و عزت و اقتدار نظام ایران مدیون فداکاری این عزیزان است.

محمودی‌زاده ضمن توصیه به رعایت فرهنگ مدیریت جهادی و الگو برداری از حماسه‌های جاویدان دفاع مقدس تاکید کرد:حماسه افتخار آفرین شهدا در هشت سال دفاع مقدس با فرهنگ مدیریت جهادی محقق شد که باید این فرهنگ در عرصه‌های مختلف جامعه ترویج یابد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درمنطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: مدیریت جامعه در دوران کنونی باید مانند دوران دفاع مقدس جهادی باشد و با سرلوحه قرار دادن فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و تحقق شعار ما می‌توانیم به اهداف عالیه نظام اسلامی دست پیدا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها