در پی تسلیم تروریست‌ها در حومه قنیطره صورت گرفت؛

هراس صهیونیست‌ها از نفوذ حزب‌الله در جولان اشغالی

ارتش رژیم اشغالگر قدس از گسترش نفوذ حزب‌الله لبنان پس از تسلیم شدن گروه‌های مسلح در مقابل دولت سوریه در جولان بسیار نگران است.
کد خبر: ۲۲۱۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ - 16January 2017

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، نیروهای ارتش اسرائیل پس از تسلیم شدن و مذاکره تروریست‌های مسلح با ارتش سوریه در مناطق اطراف شهر قنیطره در بخش آزاد ارتفاعات جولان، دچار هراس بسیاری از گسترش نفوذ ایران و حزب‌الله لبنان در جوار مرزهای شمال شرقی فلسطین اشغالی شدند.

یدیعوت آحارونوت گزارش داد که سیاست مذاکره با گروه‌های مسلح در حومه قنیطره بلافاصله پس از پیروزی در حلب آغاز شد. این روزنامه صهیونیستی همچنین اشاره کرد که دولت رژیم اشغالگر قدس سیاستی مبتنی بر عدم اجازه به ایران و حزب‌الله در سیطره بر مرزهای شمالی در جولان در نظر گرفته است. بر اساس این سیاست، دولت اسرائیل از واکنش صرفا سیاسی در این مورد خارج شده و اقدام به واکنش نظامی خواهد کرد.

گزارشگر صهیونیست همچنین در ادامه با بیان «عدم توان اسرائیل بر دولت روسیه پیرامون موضوع تهدیدهای پیش‌رو در جولان»، نوشت: معلوم نیست که دولت روسیه به درخواست‌های اسرائیل در مورد موضوع گسترش نفوذ ایران و حزب‌الله در جولان توجه کند چنانکه این موضوع در مورد رئیس جمهور جدید آمریکا نیز مطرح است. با این وضع باید منتظر بود که حضور ایران و حزب الله در جولان همچون بمب باعث انفجار در اوضاع مرزهای شمالی [رژیم صهیونیستی] شود.

انتهای پیام/421  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار