مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان از ضروریات جامعه امروزی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان، از ضروریات جامعه امروزی است و تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌ها یکی از راهکارهای آن است.
کد خبر: ۲۲۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ - 16January 2017
به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار عزت اله جعفری، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در کارگاه آموزشی کاربردی سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب با هجمه های فرهنگی، ارزش های ما را نشانه گرفته اند و سیبل مقابل آن، جوانان و نوجوانان عزیز می باشند.

سردار جعفری با بیان اینکه حماسه ها و جان فشانی های شهداء و رزمندگان اسلام باید به نحو مطلوبی به جوانان و نوجوانان عزیز انتقال یابد، خاطرنشان کرد: این موضوع از ضروریات جامعه امروزی است و تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه ها یکی از راهکار های آن است.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی افزود: استقبال از درس آشنایی با دفاع مقدس توسط دانشجویان عزیز، نشانه علاقه مندی آنان به فرهنگ ایثار و شهادت می باشد.

در ادامه سرهنگ یار محمدی معاونت آموزش سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس دستورالعمل برگزاری دوره های آموزشی – کاربردی تربیت مدرس درس آشنایی با دفاع مقدس و همچنین سیاست ها و برنامه های سازمان ادبیات دفاع مقدس را تشریح نمود.

گفتنی است این کارگاه با حضور مدیران و کارشناسان ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان در تبریز در حال برگزاری است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها