مسئول قرارگاه سایبری بسیج دانشجویی استان زنجان:

مسابقه ساخت تندیس یادبود «چهارمین جشنواره جوان جنگ نرم» برگزار می‌شود

مسئول قرارگاه سایبری بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم با محوریت اقتصاد مقاومتی در نظر دارد طراحی و ساخت تندیس یادبود چهارمین جشنواره جوان جنگ نرم را از طریق فراخوان و مسابقه تهیه کند.
کد خبر: ۲۲۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ - 17January 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، مصطفی دودانگه اظهار داشت: دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی افسران جوان جنگ نرم با محوریت اقتصاد مقاومتی در نظر دارد طراحی و ساخت تندیس یادبود چهارمین جشنواره جوان جنگ نرم را از طریق فراخوان و مسابقه تهیه کند.

وی با بیان اینکه از همه دانشگاهیان برای شرکت و همکاری در این برنامه دعوت می شود، افزود: تندیس جشنواره بایستی دارای ویژگی های هنری بوده و به نحوی نمادین معرف جنگ نرم و محور جشنواره باشد.

مسئول قرارگاه سایبری بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به شرایط شرکت در فراخوان گفت: همه دانشجویان، دانش آموختگان، اساتید دانشگاه های کشور می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

وی با بیان اینکه هر یک از طراحان می توانند حداکثر 2 طرح به دبیرخانه ارائه کنند، خاطر نشان کرد: طرح های ارسالی باید در چند زاویه و به صورت رنگی طراحی شده و قابلیت تک رنگ شدن را نیز داشته باشد و همچنین طرح های ارسالی فاقد هر گونه مشابهت و کپی برداری باشند.

دودانگه افزود: طرح های ارسالی باید قابلیت مورد نیاز در حجم سازی دو بعدی و سه بعدی را داشته باشند.

این مسئول یادآور شد: ضروری است ارسال طرح ها بصورت فایل تصویری و به پست الکترونیکی مسابقه به آدرس  asrebidari@chmail.ir ارسال و یا بر روی لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره به آدرس: زنجان- اعتمادیه- ساختمان شهید شهریاری- بسیج دانشجویی استان زنجان- مدیریت فاوا و فضای مجازی (تلفن: 02433063320) تحویل داده شود.

وی افزود: حداکثر زمان ارسال طرح ها تا بیست بهمن ماه سالجاری است و اختتامیه جشنواره 8 اسفند ماه می باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار