با حضور جمعی از وزرای دولت و فرماندهان نیروهای مسلح؛

اولین همایش توسعه پایدار سواحل مکران برگزار می‌شود

اولین همايش بین المللی معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران با حضور 20 كشور و 35 هلدينگ بزرگ داخلی در روزهای چهارم و پنجم بهمن در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ - 21January 2017
اولین همایش توسعه پایدار سواحل مکران برگزار می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، «محمد اسلامي» دبیر همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران با اعلام این خبر افزود: بیش از 35 هلدینگ بزرگ کشور در حوزه سرمایه گذاری و زیر ساخت و حضور مدیران ارشد 30 شرکت و موسسه بزرگ از 20 کشور دنیا شامل؛ کشورهای فرانسه، ژاپن، کره جنوبی، چین، آلمان، روسیه، نروژ، هندوستان، اسلواکی، لبنان، فنلاند، بنگلادش، اسپانیا، قزاقستان، ترکمنستان، پاکستان، هلند، ترکیه، افغانستان و سوئد به عنوان مشارکت کنندگان در این همایش شرکت می‌کنند.
 
وی گفت: پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری و توجه ویژه دولت تدبیر و امید در خصوص توسعه سواحل مکران با توجه به مأموریت‌های دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران در معرفی فرصت‌های اقتصادی منطقه و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی داخلی و خارجی، همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران طی روزها 4 و 5 بهمن ماه در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.
 
دبیر این همایش اظهار داشت: در این همایش 9 پنل تخصصی در حوزه‌های زیر ساخت‌های مالی و اقتصادی، نفت و گاز، صنایع و معادن، نیرو(آب و برق)، گردشگری، محیط زیست و اکوتوریسم دریایی، منطقه آزاد چابهار، حمل و نقل، بنادر و شهرسازی، پتروشیمی، شیلات و کشاورزی به اجراء گذاشته می‌شود.
 
اسلامی گفت: در مراسم افتتاحیه از طرح ویژه توسعه سواحل مکران(فاز پهنه بندی آن) و همچنین اطلس جامع سرمایه گذاری در منطقه رونمایی می‌گردد.
 
وی در پایان اظهار داشت: در همایش مذکور وزرای راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برخی از معاونین رئیس جمهور، فرماندهان نیروهای مسلح و استانداران نیز حضور خواهند یافت.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار