فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان مطرح کرد؛

ضرورت حفظ روحیه جهادی و استکبار ستیزی

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: امروز دشمن جرات تجاوز به میهن اسلامی را ندارد و دلیل آن درس‌های فراموش نشدنی است که در دفاع مقدس به آنان داده‌ایم.
کد خبر: ۲۲۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ - 21January 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی با اشاره به دلاورمردی های جوانان کشوردر دفاع مقدس، اظهار داشت: حماسه های دفاع مقدس را باید بازگو کنیم تا در تاریخ ماندگار شوند و همه بدانند، اگر دشمن جنگ را به ما تحمیل کرد، ما نیز صلح را به آنان تحمیل کردیم.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن جرات تجاوز به میهن اسلامی را ندارد و دلیل آن درس های فراموش نشدنی است که در دفاع مقدس به آنان داده ایم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری یادآور شد: با اینکه جنگ تحمیلی هشت ساله تمام شده است ولی دفاع از این مرز و بوم همچنان ادامه دارد و خرمشهر ها در پیش است.

سردار کرمی بیان کرد: دشمنی دشمنان تمامی ندارد و با استفاده از روش هایی مانند تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، فتنه 88 را ایجاد کرده اما با این وجود مردم همیشه در صحنه با پیروی از ولایت فقیه خط بطلانی بر نقشه های شیاطین و متجاوزان کشیدند.

وی ابراز کرد: امروز انقلاب اسلامی مرزها را در نوردیده است و دشمن با تروریست پروری قصدجلوگیری از پیشروی انقلاب اسلامی در سایر نقاط جهان را دارد.

فرمانده سپاه استان زنجان افزود: بسیج جهان اسلام به تبعیت از بسیج جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و امروز بسیج حزب الله لبنان، بسیج مردمی عراق و انصارالله یمن در جبهه مقاومت علیه دشمنان اسلام دلیرانه می درخشند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه آمریکا بدهکارترین کشور دنیاست، تاکید کرد: اگر یک سال فشار تحریم هایی که به ایران وارد شد به کشورهای پیشرفته اعمال می شد، این کشورها فرو می پاشیدند ولی ملت ایران در برابر تحریم ها ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه شعار« مرگ بر آمریکا» وصیت شهیدان است، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در وضعیت بدر و خیبر قرار دارد و ملت شریف ایران وارث عاشورا و 230 هزار شهید است. از این رو، روحیه جهادی و استکبار ستیزی باید حفظ  شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها