کتاب «آموزگار حماسه» رونمایی می‌شود

کتاب «آموزگار حماسه» شرح زندگی و حماسه‌های معلم شهید منوچهر پیرسمساری در تبریز رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۲۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ - 22January 2017

رضا قلیزاده معاون ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: کتاب «آموزگار حماسه» که زندگی و حماسه های معلم شهید منوچهر پیرسمساری را روایت می‌کند، در تبریز رونمایی می شود.

رضا قلیزاده با بیان اینکه این اثر، از نثری روان و تأثیر گذار برخوردار است، گفت: در این اثر به برهه‌های مختلف زندگی این شهید گرانقدر پرداخته شده و می‌توان آن را یک مستند نگاری قابل قبول در حوزه ادبیات دفاع مقدس دانست و معرفی کرد.

وی گفت: بخش اسناد و مدارک و عکس های کتاب از مهمترین بخش‌های اثر است که خواننده را با زندگی سراسر حماسه و ایثار و مبارزه شهید منوچهر پیرسمساری آشنا می‌کند.

معاون ادبیات و انتشارات حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: کتاب آموزگار حماسه در 225 صفحه از سوی نشر صریر و به اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز به زیور طبع آراسته شده است.

به گفته وی این کتاب به قلم شیوای منوچهر نظمی تبار از نویسندگان جوان تبریزی نگارش یافته و  روز سه شنبه 5 بهمن ماه سالجاری، از ساعت 16 الی 18 در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز (اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان) رونمایی می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها