جانشين ستاد كل نيروهای مسلح:

هوشياری و آمادگی نيروهای مسلح، دشمن را نااميد می‌کند

جانشين ستاد كل نيروهای مسلح با بيان اينکه جمهوری اسلامی ايران 80 ميليون مدافع ميهن و مرز دارد، گفت: دشمن با مشاهده توانمندی، هوشياری و آمادگی نيروهای مسلح کشور، هر روز بيش از گذشته نا اميدتر می‌شود.
کد خبر: ۲۲۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ - 22January 2017

هوشياري و آمادگي نيروهاي مسلح، دشمن را نااميد مي کندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ موسوی در صبحگاه مشترک هنگ مرزی قصرشیرین و گردان‌های نمونه بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: این کشور متعلق به امام زمان (عج) است و آرمان‌های والای امام(ره) و انقلاب هرگز فراموش نخواهد شد، ملت شریف ایران، امنیت مطلوب کشور را مدیون رهبری و تدابیر مقام معظم رهبری و همت، تلاش، بصیرت و ایمان ارزشمند نیروهای مسلح هستند و نیروهای مسلح نیز هر چه دارند از پشتیبانی مردم است.

جانشین ستاد كل نیروهای مسلح ادامه داد: انقلاب شکوهمند و نظام سربلند جمهوری اسلامی ایران برای ما افتخار، عزت و استقلال به ارمغان می آورد و در این میان؛ ایثارگری شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس مایه مباهات است.

وی با اشاره به آمادگی مطلوب مرزبانان در صیانت از مرزهای کشور خاطر نشان کرد: شما امروز با آگاهی، بصیرت و روحیه جهادی كه دارید، شجاعانه و مردانه پای در راه شهیدان و جانبازان گذاشته‌اید و نقش خود را در صیانت از مرزهای کشور به خوبی ایفا می‌کنید.

امیر موسوی ادامه داد: هدف اصلی آمریکای جنایتکار، انگلیس خبیث و رژیم منحوس صهیونیستی که آتش جنگ را در این منطقه برافروخته‌اند، ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اسلام عزیز است غافل از اینکه تدابیر رهبری، انسجام مردمی و هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی توطئه آنان را ناکام می‌کند.

جانشین ستاد كل نیروهای مسلح با اشاره به ولایی بودن و وطن پرستی همه ایرانیان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران هشتاد میلیون مدافع میهن دارد، دشمن با مشاهده توانمندی ، هوشیاری و آمادگی نیروهای مسلح کشور ، هر روز نا امید تر می‌شود.

گفتنی است، امیر موسوی جانشین ستاد كل نیروهای مسلح به اتفاق سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا، سردار مدنی جانشین معاونت عملیات ستاد کل نیروهای مسلح، سردار پاکباز فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه و جمعی از کارشناسان نظامی سپاه پاسداران، ارتش و مرزبانی به منظور ارزیابی توان عملیاتی و آمادگی رزمی، در صبحگاه مشترک هنگ مرزی قصر شیرین استان كرمانشاه حضور یافتند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها