نماینده ولی فقیه در استان البرز در دیدار با اعضای ستاد دهه فجر:

ستاد دهه فجر باید در طول سال فعال باشد

آیت الله حسینی همدانی گفت: کمیته‌های ستاد دهه فجر باید در طول سال فعال باشند و با رصد دقیق برنامه‌های دشمن، به بحث و بررسی و برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف بپردازند.
کد خبر: ۲۲۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ - 22January 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، آیت الله حسینی همدانی با اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان البرز دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه آیت‌الله حسینی همدانی با تسلیت شهادت جمعی از عزیزان آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی مرکز شهر تهران، اظهار داشت: استکبارستیزی، وابسته نبودن، زیر بار ظلم نرفتن و اطاعت محض از خدای تعالی و انجام تکلیف و وظیفه‌ الهی، ویژگی‌های انقلاب اسلامی هستند که همگی از قیام حسینی الگوبرداری شده‌اند.

وی بیان کرد: سنخ انقلاب اسلامی و این حرکت که الهی بود با سنخ انقلاب‌های دیگری که در طول تاریخ در جهان واقع‌شده فرق می‌کرد. ویژگی‌های رهبران او، مدیریت او و حتی نحوه‌ پیروزی او به شکل متعارف نبود و تنها نمونه این مسیر را در حرکت امام حسین (علیه‌السلام)  می‌توان مشاهده کرد. رهبران این انقلاب نیز با رهبران انقلاب فرق داشته و دارند، در انقلاب‌های دیگر می‌بینید که نگاه ماکیاولیستی، توجیه وسیله با هدف و استفاده از هر وسیله‌ای برای حفظ قدرت به‌روشنی و وضوح مشاهده می‌شود، ولی در انقلاب اسلامی چنین چیزی وجود ندارد.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه گفت: در گذشته، غرب محور جهان بود و اروپا در مرکز توجه قرار داشت، در این فضا ظهور حرکت جمهوری اسلامی تمام هیمنه استکباری این قدرت را به چالش کشید و حتی در این منطقه از میان برداشت. این انقلاب الگوی جدیدی در دنیا به وجود آورد که نظام سلطه را متزلزل کرد و نه ‌تنها نظام‌های  سیاسی، که تشکل‌های فکری مختلف را متأثر نمود و با ایجاد خودباوری در آن‌ها، ریشه‌ حرکت‌هایی چون بیداری اسلامی را سبب شد.

وی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن، عملی خودجوش و مردمی است و تحت تأثیر اقدامات هیچ نهاد یا سازمانی انجام نمی‌شود، برخاسته از خواست قلبی و تشخیص صحیح مردم است و دشمن نیز بحمدالله تاکنون با تمام برنامه‌ریزی‌هایی که داشته نتوانسته تأثیری بر آن بگذارد. مهم‌ترین اقدامی که در ایامی چون  دهه فجر باید مدنظر باشد، دقت در هدف‌گذاری‌های دشمن و برنامه‌ریزی برای خنثی‌سازی این برنامه‌هاست، این کار هم باید با برنامه دقیق انجام شود و کار کارشناسی روی آن انجام‌ شده باشد.

امام‌جمعه کرج در پایان تأکید کرد: باید توجه داشت که این برنامه‌ریزی‌ها برای طول سال است و نباید معطوف به یک دهه ایام فجر یا یک ماه بهمن باشد، کمیته‌های این ستاد باید در طول سال فعال باشند و با رصد دقیق برنامه‌های دشمن، به بحث و بررسی و برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف بپردازند تا درنهایت خروجی این کمیته‌ها در این ده روز به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار