مدیر کل اداره حفظ آثار استان البرز:

مردم کرج بخشی از آرامش خود را مدیون آتش نشانان هستند

سردار ابوالفضل اسلامی همراه با مسئولان هیئت رزمندگان استان البرز امروز در ایستگاه مرکزی آتش نشانی حاضر شدند و با اهدای گل از مسئولان و آتش نشانان شجاع به علت حضور در حادثه پلاسکو تهران تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۲۲۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵ - 22January 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، امروز طی بازدیدی صمیمانه که با حضور مدیرکل اداره حفظ آثار استان البرز از ایستگاه مرکزی آتش نشانی کرج صورت گرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو، از آتش نشانان شجاع ایستگاه مرکزی و ایستگاه 55 تقدیر به عمل آمد.

سردار ابوالفضل اسلامی همراه با مسئولان هیئت رزمندگان استان البرز در ایستگاه مرکزی آتش نشانی حاضر شدند و با اهدای گل از مسئولان و آتش نشانان شجاع به علت حضور در حادثه پلاسکو تهران تقدیر و تشکر نمودند.

مردم کرج بخشی از آرامش خود را مدیون آتش نشانان هستند 

مدیر کل اداره حفظ آثار استان البرز بعد از قرائت فاتحه برای شادی روح آتش نشانان غیور پلاسکو در جمع مسئولان آتش نشانی و هیئت رزمندگان استان البرز اظهار داشت: همان گونه که امنیت امروز کشور را مدیون فداکاری رزمندگان و شهدا درهشت سال دفاع مقدس هستیم، اکنون تمام ملت ایران بخشی از آرامش خود را مدیون فداکاری ها و شجاعت های آتش نشانان این سرزمین هستند.

وی در ادامه از طرف مردم کرج از مسئولان و آتش نشانان بابت تمام تلاش ها، شب بیداری ها و از خودگذشتگی هایشان تشکر و قدردانی نمود و آرزو کرد تمام این عزیزان همیشه در کمال صحت و سلامت به مجاهدت خود ادامه دهند.

در پایان این دیدار دوستانه سردار اسلامی و مهمانان از بعضی قسمت های ایستگاه آتش نشانی بازدید نمودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار