6 بهمن جشنواره مردمی فیلم عمار در اهواز آغاز می شود

فیلم‌های هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار ۶ تا ۸ بهمن ماه در سینما اکسین اهواز اکران می‌شوند.
کد خبر: ۲۲۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۵ - 22January 2017

به گزارش دفاع پرس از خوزستان، سیدمحمد آل عمران دبیر اجرایی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عماراظهار داشت: هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار ۶ تا ۸ بهمن ماه در اهواز برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره امسال هم به همت اعضای دبیرخانه عمار خوزستان و مرکز رسانه بیداری، آثار برگزیده هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار را در سینما اکسین اهواز واقع در خیابان شریعتی(۳۰ متری) به مدت ۳ روز(۶ ،۷ و ۸ بهمن‌ماه) از ساعت ۱۸ تا ۲۲ اکران می‌کند.

آل عمران ادامه داد: همچنین در روز پایانی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار اهواز در جمعه ۸ بهمن‌ماه همزمان با مراسم اختتامیه، فیلم یتیم خانه ایران ساخته کارگردان ارزشی ابوالقاسم طالبی اکران خواهد شد که مردم می‌توانند برای تهیه بلیط این فیلم با ۵۰ درصد تخفیف به یکی از شعب موسسه رسانه بیداری مراجعه کنند.

دبیر اجرایی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار اهواز گفت: دبیرخانه استانی عمار قصد دارد در مدت سه روز برگزاری جشنواره کارگاه‌های آموزشی را با حضور هنرمندان انقلاب اسلامی برگزار کند.

وی در پایان از همه اقشار و شهروندان عزیز برای شرکت در جشنواره مردمی فیلم عمار دعوت به عمل آورد و گفت: حضور در این جشنواره برای عموم مردم شریف خوزستان و اهواز آزاد است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار