جانشین رئیس پلیس آگاهی:

تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا در دنیا نمونه شده است

جانشین رئیس پلیس آگاهی گفت: تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا در دنیا نمونه شده که در این خصوص برای حفظ این جایگاه اهتمام بیشتر کارکنان را می‌طلبد.
کد خبر: ۲۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸ - 24June 2014

تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا در دنیا نمونه شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "افشین خارا" توسط سردار مقیمی با حکم فرماندهی نیروی انتظامی به سمت رئیس مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا در جایگاه سرتیپی به مدت 3 سال منصوب شد.
 
پیش از این سرهنگ شیرزاد در این سمت مشغول به خدمت بود که هماکنون ریاست مرکز تحقیقات مطالعات ناجا را بر عهده دارد.
 
لازم به ذکر است که مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا روز دوشنبه دوم تیرماه با حضور معاونان و مدیران پلیس آگاهی و کارمندان تشخیص هویت انجام شد.
 
سردار محمدرضا مقیمی، جانشین رئیس پلیس آگاهی در این جلسه با اشاره به آنکه در تشخیص هویت، اندیشه و فکر، حرف نخست را میزند اظهارداشت:  علم پایههای کار این مرکز است چرا که تشخیص هویت ویترین ناجا است.
 
وی ادامه داد: تمام افتخارات پلیس علمی در تشخیص هویت است و به همین جهت باید مراقب این ویترین بود که در آن صورت اثرگذاری بیشتر خواهد شد.
 
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: آموزش، تربیت و تحقیقات جزء لاینفک مجموعه تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا است زیرا اهتمام به این مؤلفهها منجر به ارتقاء بیشتر این مرکز خواهد بود.
 
سردار مقیمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خمیرمایه و شالوده اصلی این مرکز علم است در این صورت به کارگیری علم مهمتر از عنوان شغلی است چرا که بعضاً تجهیزاتی در تشخیص هویت موجود است که به کارگیری نمیشود.
 
وی به بحث برندسازی اشاره کرد و گفت: تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا در دنیا برند شده است که در این خصوص برای حفظ این جایگاه اهتمام بیشتر کارکنان را میطلبد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار