مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

خرمشهر برای نظام و مردم خرمشهر یک فرصت است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: خرمشهر برای نظام و مردم خرمشهر یک فرصت است، باید از تمام ظرفیت‌های موجود در خرمشهر در زمینه‌های مختلف استفاده شود.
کد خبر: ۲۲۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ - 28January 2017

خرمشهر برای نظام و مردم خرمشهر یک فرصت استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، سردار محمد علیپور اظهار داشت: خرمشهر برای نظام و مردم خرمشهر یک فرصت است، باید از تمام ظرفیت‌های موجود در خرمشهر در زمینه‌های مختلف استفاده شود.

وی افزود: در نشــستی که با هیئت امناء مرکز فرهنگــی دفاع مقدس خرمشهر داشتــــیم از مسئولان درخواست کردیم توجه ویژه به مبلمان شهری و موقعیت جغرافیایی خرمشهر داشته باشند و ظرفیت‌های نهفته در خرمشهر را به ظرفیت‌های بالفعل تبدیل کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشــر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان عنوان کرد: در جلسه اخیر مقرر شــد فرماندار ویژه خرمشهر به‌  عنوان رئیس هیئت‌امنای مرکــز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر سلسله نشست‌هایی با موضوع تبیین نقش خرمشهر در دفاع مقدس برگزار کند، قول دادند که در کوتاه‌مدت نقش خرمشهر را در سه سطح با محوریت مردم و دولت تبیین و ارائه کنند.

وی گفت: راهیان نور فرصتی برای خرمشهر است و دستاوردهای فرهنگی و اقتصادی برای خرمشهر دارد، باید موضوعات فرهنگی در قالب بسته‌های فرهنگی به راهیان نور ارائه شود و در کنار آن اماکنی در خرمشهر برای حضور راهیان نور و ارائه خدمات به آنان مشخص شود، محل‌هایی برای تهیه سوغات خرمشهر و استفاده از بازارهای خرمشهر برای راهیان نور باید تعریف شود.

سردار علیپور تصریح کرد: مسئولان محلی خرمشهر باید فضا را برای منتفع شدن مردم خرمشهر از ظرفیت راهیان نور و گردشگری دفاع مقدس فراهم کنند، امیدواریم امسال شاهد تحولاتی در این زمینه باشیم.

وی همچنین از آغاز عملیات محتوا سازی در یادمان‌های دفاع مقدس استان خوزستان خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه تمام ظرفیت استان خوزستان، راهیان نور، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد کل نیروهای مسلح برای محتوا سازی یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان بسیج شده‌اند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان کرد: یادمان شهید باقری در فکه که سال‌ها مغفول مانده بود مجدداً به‌عنوان یادمان دفاع مقدس بازتعریف شد در حال فضاسازی و هماهنگی برای حضور راهیان نور و گردشگران دفاع مقدس در این یادمان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار