سردار شرفی خبر داد؛

پيش شرط پليس جامعه محور تعامل با مردم است/ کاهش وقوع سرقت در استان کرمان

رئيس پليس پيشگيری ناجا تغيير ساختارهای سنتی و الگوهای غير مشاركتی را پيش شرط توانمند سازی جامعه دانست و گفت: پيش شرط پليس جامعه محور تعامل با مردم است.
کد خبر: ۲۲۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ - 26January 2017
پيش شرط پليس جامعه محور تعامل با مردم است/ کاهش وقوع سرقت در استان کرمانبه گزارش دفاع پرس از کرمان، سردار «محمد شرفي» رئیس پلیس پیشگیری ناجا صبح امروز در همايش روساي كلانتري ها و پاسگاه هاي فرماندهي انتظامي استان گفت: مديران و مسئولان از پليس به عنوان يك امانت دار و دژي مستحكم براي تامين امنيت در جامعه ياد مي كنند و خدمتگزاران پليس بايد از هرگونه افراط در انجام ماموريت ها پرهيز کنند تا جامعه در شرايط اضطرار قرار نگيرد.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: پيش شرط پليس جامعه محور تعامل با مردم است.

وي تغيير ساختارهاي سنتي و الگوهاي غير مشاركتي را لازمه توانمند سازي جامعه دانست و افزود: در آستانه انتخابات رياست جمهوري افكار عمومي با حساسيت بيشتري موضوعات را پيگيري مي كند و دشمنان با استفاده از ظرفيت رسانه ها درصدد افشاء موارد نااميد كننده و برجسته سازي مشكلات اقتصادي و اجتماعي هستند.

وي در پايان با ارائه گزارشي از عملكرد مثبت پليس استان در كاهش آمار وقوع سرقت و افزايش 50 درصدي كشفيات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته از تلاش خدمتگزاران نيروي انتظامي در استان كرمان تقدير و تشكر كرد.

در ادامه سردار «رضا بني اسدي فر» فرمانده انتظامي استان هدف از برگزاري اين همايش را ارتقاء دانش علمي و مهارتي كاركنان دانست و گفت: تداوم در به كارگيري مسائل آموزشي، همدلي و همپوشاني عملكرد كاركنان در ماموريت هاي پليسي و انتقال تجارب همكاران، خود به نوعي كارگاه آموزشي است.

وي با اشاره به آمادگي پليس براي تامين امنيت اجتماعي و برقراري نظم و انضباط ترافيکي مراسم دهه فجر و به ويژه يوم الله 22 بهمن خاطر نشان کرد: پليس هميشه به عنوان سرباز مطيع ولايت، خود را مسئول برقراري امنيت و آرامش مراسم ملي و مذهبي مي داند و اين افتخار با حضور پر رنگ در مراسم راهپيمايي 22 بهمن تکميل مي شود.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها