رئیس ستاد دهه فجر خوزستان خبر داد؛

برگزاری بیش از ۱۵ هزار ویژه برنامه در خوزستان به‌مناسبت دهه فجر

رئیس ستاد دهه فجر خوزستان گفت: بیش از ۱۵ هزار برنامه طی ایام دهه فجر در استان خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ - 28January 2017

به گزارش دفاع پرس از خوزستان، حجت الاسلام سید لطف الله سپهر ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: شرایط مطبوعاتی در خوزستان خوب است و بعد از تهران از لحاظ آمار نشریات و روزنامه مقام دوم را در کشور دارد. بیش از ۶۵ درصد مردم خوزستان بر اساس نتایج نظرسنجی ها، اعتماد و علاقه به مطالعه نشریات و روزنامه ها دارند.

وی خبر داد: بیش از ۶۵ ستاد را در مراکز شهرستان ها و بخش ها تشکیل داده ایم و با برنامه ریزی های مختلف در ۷۰ نقطه استان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را خواهیم داشت و بیش از ۱۵۰ هزار اقلام مختلف تبلیغاتی ارسالی از تهران در بین ستادها توزیع شده است.

رئیس ستاد دهه فجر خوزستان تصریح کرد: تاکنون گزارشاتی کمیته ها به ستاد استانی ارسال کردند که بر اساس آن بالغ بر ۱۵ هزار برنامه بزرگ را در استان اجرا می کنیم.

وی عنوان کرد: دزفول، اندیمشک، آبادان و اهواز نیز میزبان یک قاری جهانی از عراق به اسم میثم تمار است .

سپهر یادآور شد: بیش از ۷۰۰ هزار نفر سال گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشتند که در سال های قبل از آن بی نظیر بوده است.

رئیس ستاد دهه فجر خوزستان گفت: پروژه های عمرانی در بخش های فرهنگی، صنعتی، اشتغالزایی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، دانشگاه ها و اجتماعی در حوزه های شهری و روستایی افتتاح می شوند.

وی افزود: در زمینه عکس، مقاله و خبر برتر از ۱۰ نفر از خبرنگاران برگزیده تجلیل و تقدیر می کنیم.

سپهر بیان کرد: رژه موتوری از فرودگاه تا گلزار شهدا، هفت دیدار عمومی با نماینده ولی فقیه و ورود نمادین امام راحل از فرودگاه را در روز ۱۲ بهمن ماه خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار