اختصاصی دفاع پرس/

پیکر 3 شهید آتش‌نشان فردا به خاک سپرده نمی‌شود/ اقامه نماز میت با حضور آیت‌الله امامی کاشانی

رییس ستاد تشییع شهداى آتش‌نشان از خاکسپاری پیکر 13 شهید آتش‌نشان حادثه پلاسکو در قطعه 50 بهشت زهرای تهران خبر داد و گفت: فردا صبح آیت‌الله امامی کاشانی بر پیکر این شهدا نماز میت را اقامه می‌کند.
کد خبر: ۲۲۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ - 29January 2017

////«مجتبی عبداللهى» رییس ستاد تشییع شهداى آتش نشان شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، از انتقال پیکر سه شهید آتش‌نشان حادثه پلاسکو به شهرستان خبر داد و اظهار داشت: پیکر این شهدا بنا به درخواست خانواده‌هایشان به استان‌ گیلان، شهرستان اراک و اسلامشهر منتقل می‌شود.

وی اذعان داشت: پیکر 13 شهید آتش نشان این حادثه در قطعه 50 بهشت زهرا و در جوار شهدای منا و مدافعان حرم آرام می گیرد.

عبداللهی افزود: آیین تشییع شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو صبح روز دوشنبه (11بهمن ماه) از ساعت 8:30 در مصلی تهران برگزار می شود و پس از آن آیت الله محمد امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران بر پیکر این شهدا نماز میت اقامه می کنند.

عبداللهی با بیان اینکه در ابتدای این مراسم شاکرنژاد از قرای کشورمان آیات کلام الله وحی را تلاوت می کند، ادامه داد: قرائت آیات قرآن برای بار دوم توسط منصور قصری زاده از دیگر قاریان برجسته کشورمان صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم محمد طاهری از مدیحه سرایان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مدیحه سرایی و برپایی آیین سوگواری می پردازد.

رییس ستاد تشییع شهداى آتش نشان شهرداری با بیان این مطلب که پیکر شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو پس از اقامه نماز بر روی دست مردم شهیدپرور ایران اسلامی تشییع شده و به سمت خیابان مفتح شمالی می رود، اظهار داشت: حاضران در مراسم پس از تشییع پیکر شهدا و عبور از خیابان مفتح شمالی به سمت خیابان شهید مطهری هدایت می شوند و در نهایت پیکر شهدا با آمبولانس به بهشت زهرای تهران و گلزار شهدا منتقل می شود.

عبداللهی یادآور شد: به منظور خدمات رسانی به حاضران در مراسم تشییع سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران اتوبوس هایی در میادین اصلی شهر مستقر کرده است که این اتوبوس ها مسئولیت خدمات رسانی رایگان به عموم مردم حاضر در این مراسم را بر عهده دارند.

به گفته وی خط یک و سه متروی تهران نیز از ساعات آغازین روز 11 بهمن آماده ارایه خدمات رایگان به مسافران و مردم علاقه مند برای حضور در آیین تشییع شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو است.

رییس ستاد تشییع شهداى آتش نشان شهرداری از برپایین آیین سوگواری بر سر مزار این شهدا در بهشت زهرا خبر داد و گفت: مدیحه سرایی و برپایی آیین سوگواری این 13شهید قبل از خاکسپاری با حضور مدیحه سرایان اهل بیت (ع) برگزار می شود.

عبداللهی با تشکر از مردم فهیم، مهربان، عاطفی و نوعدوست ملت ایران که در این ایام با اهدای گل و حضور در مراکز وابسته به شهرداری به ویژه آتشنشانی ابراز همدردی کردند، تصریح کرد: از هموطنان به ویژه شهروندان تهرانی خواست تا با حضور پرشور خود در این مراسم تسلی خاطر بازماندگان شوند و برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب به ثبت برسانند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: آیین بزرگداشت شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو روز چهارشنبه (سیزدهم بهمن ماه) از ساعت 14 تا 16 در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار می شود.

انتهای پیام/ 101

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار