در گفت‌وگوی دفاع پرس با دایی شهید آتش‌نشان «حسین زاده» مطرح شد؛

کسب رتبه دوم مسابقه آتش‌نشانی و دریافت مدال شهادت

حسین سال گذشته در مسابقه آتش‌نشانی رتبه دوم را کسب کرد. از آنجایی که ورزشکار بود، می‌گفت: «من از پس مراحل و فعالیت‌های مسابقه آتش‌نشانی برمی‌آیم.»
کد خبر: ۲۲۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ - 01February 2017

کسب رتبه دوم مسابقه آتش نشانی و مدال از خودگذشتگی«علی مظلومی» دایی «حسین حسین زاده» یکی ‌از شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس اظهار داشت: 2 فرزند بودند که حسین فرزند ارشد خانواده بود. اهل رودسر هستیم و 27 سال داشت. مهربانی، دلسوزی و فداکاری از خصوصیات اخلاقی بارز حسین بود. علاقه اش برای خدمت به مردم و کمک رسانی، وی را وارد این عرصه کرد.

وی افزود: حسین سال گذشته در مسابقه آتش نشانی رتبه دوم را کسب کرد و کمتر از یک سال است که وارد آتش نشانی شده است. از آنجایی که ورزشکار بوده و بدن آماده‌ای داشت، می‌گفت: «من از پس مراحل و فعالیت‌های مسابقه آتش نشانی برمی‌آیم.»

دایی شهید حسین زاده خاطرنشان کرد: حسین در ایستگاه 60 واقع در پیروزی مستقر بود. عصر روز جمعه، ساعاتی بعد از فرو ریختن ساختمان، خواهرم طی تماس تلفنی از پسرش اظهار بی خبری کرد. در آن شرایط به خواهرم دلداری دارم که حتما برمی گردد، اما پس از پایان تماس خودم را به محل حادثه رساندم و متوجه مفقود شدن حسین شدم.

مظلومی در خصوص یافتن پیکر شهید، اظهار کرد: روز چهارشنبه هفته بعد از حادثه پیکر حسین توسط دوستان آتش‌نشانش یافت شد. وی در کنار دوستانش شهد شهادت را نوشید و به خواب ابدی رفت.

وی با اشاره به کلیپ های منتشر شده در جهت سیاسی کردن فضای موجود و حادثه پلاسکو، گفت: دشمن همیشه در کمین ما است و از هر حادثه ای برای ضربه زدن به ما استفاده می کند. مهم نیت آتش نشان ها بود که مردم به خوبی این موضوع را درک کردند. آنها سوختند تا مردم نسوزند.

دایی شهید حسین زاده در پایان گفت: مرگ فرزند برای هر خانواده ای عذاب آور است، اما زمانی که نام شهادت به میان می آید، تحمل این درد و عذاب آسان تر می شود. برخی ناخواسته با انتشار تصاویر پیکر حسین باعث آزار خانواده به ویژه مادرش شدند، اما حضور پرشور مردم در مراسم تشییع باعث دلگرمی و دلداری خانواده شهید شد.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها