در ادامه حملات جدید ارتش سوریه در حومه حمص صورت گرفت؛

پیشروی ارتش سوریه و مقاومت اسلامی در اطراف فرودگاه «تی-4»

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت اسلامی چندین تپه و مزرعه در حومه فرودگاه تی-4 را از لوث تروریست‌های تکفیری داعش پاکسازی کردند.
کد خبر: ۲۲۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ - 02February 2017

به گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس، نیروهای ارتش سوریه و مقاومت اسلامی روز گذشته طی عملیات ویژه و با پشتیبانی نیروهای هوایی سوریه و روسیه، اقدام به پیشروی در جنوب غربی فرودگاه تی-4 در شرق استان حمص سوریه کردند.

العهد در ادامه این خبر، به نقل از یکی از افسران عالی‌رتبه ارتش سوریه (که نخواست نامش فاش شود)، افزود: نیروهای ارتش سوریه طی این عملیات که همزمان به صورت هوایی و توپخانه‌ای پشتیبانی می‌شد، ضمن آزادسازی مزرعه «فضه» و برخی نواحی اطراف آن نظیر «بیت فضه» و «قصر الحیر غربی»، تلفات سنگینی به نیروها و تجهیزات نظامی وابسته به گروهک تروریستی داعش وارد کردند.

وی در ادامه گفت: همزمان یگان‌هایی از ارتش سوریه بر تپه‌های منطقه «تیاس» مسلط شده و پیشروی خود را در جنوب شرقی ایستگاه چهارم انتقال نفت در منطقه تی-4 ادامه دادند. این پیشروی با پشتیبانی نیروی هوایی همراه بود.

این پیشروی در حالی انجام می‌شود که ارتش سوریه علاوه بر استان حمص، در شمال استان حلب و مرکز استان دیرالزور مشغول نبرد با تروریست‌‌های داعش است و توانسته چندین منطقه را از کنترل تکفیری‌ها در این استان‌ها خارج نماید.

انتهای پیام/421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار