سیمرغ35/ 39

برنامه‌های پنجمین روز جشنواره «فیلم فجر» در سینما ملت و برج میلاد

نمایش‌های پنجمین روز سی‌و‌پنجمین دوره از جشنواره «فیلم فجر» بعد از ظهر امروز در سینما ملت و کاخ اصلی جشنواره آغاز می‌شود.
کد خبر: ۲۲۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ - 02February 2017

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سی‌و‌پنجمین جشنواره «فیلم فجر» از یکشنبه 10 بهمن‌ماه در کاخ جشنواره برج میلاد و پردیس ملت آغاز به کار کرد.

روز نخست جشنواره علی‌رغم تاکید مدیر کاخ جشنواره مبنی بر نمایش به موقع آثار، پخش فیلم‌های بخش چشم‌انداز سینمای ایران با تاخیری بیش از نیم ساعت همراه بود.

برنامه‌های روز پنجم جشنواره امروز پنج‌شنبه شنبه 14 بهمن با نمایش چهار فیلم در بخش چشم‌انداز سینمای ایران در پردیس سینمای ملت و پنج فیلم در بخش سینما حقیقت و چشم‌انداز سینمای ایران در کاخ (برج میلاد) ادامه پیدا خواهد کرد.

نمایش‌های سینمای پردیس ملت

پردیس سینما ملت در ساعت 15:30 میزبان «اشنوگل» به کارگردانی هادی حاتمندی و علی سلیمانی سرنسری، ساعت 18 «گشت2 » به کارگردانی سعید سهیلی، 20:30 «بیست و یک روز بعد» محمدرضا خردمندان و ساعت 23 «زیر سقف دود پوران درخشنده» به کارگردانی پیمان قاسم خانی خواهد بود.

نمایش‌های کاخ اصلی جشنواره (برج میلاد)

کاخ اصلی جشنواره در روز پنجم این رویداد مهم فرهنگی و از ساعت 13:30 در بخش سینما حقیقت فیلم «رئیس الوزراء» به کارگردانی سیدمحمدرضا هاشمیان را به نمایش می‌گذارد.

در بخش چشم‌انداز سینمای ایران چهار فیلم از ساعت 15:30 به نمایش در خواهد آمد. «بدون تاریخ بدون امضاء» به کارگردانی وحید جلیلوند در ساعت 15:30، «ماه گرفتگی» سید مسعود اطیابی ساعت 18،‌ «انزوا» مرتضی‌ علی عباس میرزایی در ساعت 20:30 و «مادری» به کارگردانی رقیه توکلی در ساعت 23 به نمایش در خواهد آمد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار