حجت‌الاسلام مؤذنی در مراسم «میهمانی لاله‌ها»:

امنیت و اقتدار کشور، مرهون ایثار فجرآفرینان است

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امنیت و اقتدار کشورمان که دشمن را حیرت زده کرده است، به خاطر فجر‌آفرینانی است که در 38 سال گذشته از همه چیز خود گذشتند تا این انقلاب را برای آیندگان خود به یادگار بگذارند.
کد خبر: ۲۲۴۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ - 02February 2017
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، عصر امروز (پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه) مراسم میهمانی لاله‌ها و عطرافشانی مزار مطهر شهدا به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سالن مهدیه گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران با حضور مسئولان کشوری و لشکری و خانواده‌های معزز شهدا برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام مؤذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران پیام نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران را قرائت کرد که متن پیام حجت الاسلام شهیدی به شرح ذیل است:

حق آمد و باطل از میان رفت، براستی که باطل سزاوار نابودی است.

دوازدهم بهمن‌ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به خاک میهن و آغاز دهه نورانی فجر، دهه‌ای که حماسه‌ای ماندگار را به وسیله بصیرت و اقتدار رهبری امام راحل و ملت غیورمان در دل تاریخ به یادگار گذاشت.

دوازدهم بهمن یادآور استقلال آزادگان است، یادآور استقبال مردم از رهبری فرهیخته و خردمند است.

رهبری که با هدایت‌هایش با کلامش لرزه بر پیکر دشمنان و استکبار انداخت.

بنده این جشن سراسر نورانی و پر برکت را به خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران که خود سرمایه‌گذران این انقلاب و نظام مقدس هستند، تبریک می‌گویم و از خداوند منان برایشان علو درجات را دعا آرزومندم.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام موذنی ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله فجر و پاسداری از مقام شامخ شهدا اظهار داشت: در سومین روز از سالروز پیروزی انقلاب قرار گرفته‌ایم، در این روز باید از شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت سخن گفت؛ اما سخن گفتن از مقام شهدای گرانقدر و فرهنگ عظیم ایثار و شهادت کار آسانی نیست.
 
وی ادامه داد: امروز به یاد و نام شهدا عطرآگین شده است و همزمان در 19 هزار گلزار ایران اسلامی مردم با نثار گل به گلزار شهدا پیمان و میثاقی دوباره تجدید می‌کنند که همواره ادامه دهنده راه شهدای عزیزمان باشند. به لطف خداوند منان در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که برای شهدای عزیز، ایثارگران و فجر آفرینان ارزش والایی قائل می‌شود.

حجت‌الاسلام مؤذنی تصریح کرد: دهه فجر یاد آور فداکاری‌ها و دورانی است که مردم از خود گذشتند تا یک نهضت با عظمت به فرماندهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی که همچون حضرت موسی(ع) عصا به دست و همچون حضرت ابراهیم(ع) تبر بر دوش گذاشت و رژیم منفور شاهنشاهی را در هم کوبید.
 
وی گفت:‌ خداوند در قرآن کریم می‌فرمایند که حضرت موسی(ع) آمد تا انسان‌های در تاریکی فرورفته را با نور آشنایی دهد، حضرت موسی(ع) آمد تا به جامعه بگوید که ظلم چیست، نور چیست. انقلاب نیاز جامعه ما بود، مردم ما در زمان سلطنت شاهنشاهی در 38 سال پیش یا در زندان‌ها بودند و یا در زیر شکنجه‌های رژیم منحوس پهلوی به شهادت رسیده بودند؛ اما یک ابر مرد تاریخ به نام حضرت امام خمینی(ره) آمد و قیام کرد و مردم و کشور ما را از ظلمت و تاریکی به نور هدایت کرد.

حجت الاسلام موذنی با اشاره به تحولات و جنایات وهابیت و داعش در منطقه گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرف اول را در منطقه برای گفتن دارد، امروز این امنیت و اقتدار که همگان از جمله دشمنان را حیرت زده کرده است، به خاطر همان عزیزان فجر‌آفرینی است که در 38 سال گذشته از همه چیز خود گذشتند تا این انقلاب را که شاهد آن هستیم را برای خود و آیندگان خود به یادگار بگذارند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با بیان اینکه عامل پیروزی انقلاب اسلامی در 3 دلیل مهم نهفته است،‌ تصریح کرد: اولین دلیل که مهمترین دلیل است، انگیزه اسلامی و دینی مردم است. انقلاب اسلامی ما از مساجد و حسینیه‌ها با شعارهای یا حسین(ع) و یا زینب(س) ریشه گرفت.
 
حجت الاسلام موذنی دلیل دوم را وحدت و یکپارچگی ملت کشورمان دانست و افزود:‌ مردم با وحدت کلمه دست در دست هم و به دور از هرگونه تفرقه دوشا دوش هم این انقلاب را رقم زدند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:‌ دلیل سوم پیروی از فرمایشات و هدایت‌گری‌های رهبر کبیر این انقلاب امام خمینی(ره) بود. امروز هم اگر خواستار عظمت و سرافرازی این انقلاب هستیم باید به همین سه نکته پایبند باشیم. امروز پیروی از ولایت‌فقیه مایه خیر و برکت ماست.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز دشمنان قرآن و اسلام در منطقه می‌کوشند تا با نشان دادن چهره‌ای دیگر از اسلام تیشه به ریشه اسلام ناب محمدی بزنند و اسلام دروغین و خبیث آمریکایی را علم کنند.
 
گفتنی است،‌ در پایان این مراسم از گلزار شهدای عزیز کشورمان غبار روبی و مزار مطهرشان عطر افشانی شد.
 
انتهای پیام/ 151
 
نظر شما
پربیننده ها