سیمرغ35/ 48

بهنوش بختیاری: مدیران به جوانان با استعداد سینما کمک کنند

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: از مسئولین خواهش می‌کنم از بچه‌های جوان حمایت شود. نباید فیلم‌سازان جوان درگیر کارهای مالیاتی شوند.
کد خبر: ۲۲۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸ - 02February 2017

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نشست خبری فیلم «انزوا» با حضور مرتضی‌علی عباس میرزایی کارگردان، پیمان جعفری تهیه کننده، مهدی ایل‌بیگی مدیر فیلمبرداری، پیام حسین سوری طراح لباس، پیام آزادی آهنگساز، امیرعلی دانایی، بهنوش بختیاری، لیندا کیانی بازیگران این فیلم در برج میلاد برگزار شد.

«عباس میرزایی» کارگردان فیلم انزوا، اظهار داشت: «انزوا» اولین فیلم بلند سینمایی من است. این فیلم، کار اول من نیست چون تجربه‌های کوتاه زیادی دارم. خیلی خوشحالم که فیلم من دیده شد. از مادرم تشکر می‌کنم که 2 سال صبوری کرد تا فیلم سینمایی مورد علاقه‌ام را بسازم.

وی در توضیحی درباره اسم خود، گفت:‌من به اسم خودم «مرتضی علی» افتخار می‌کنم و سینما هم ِنمی‌تواند برروی اسم من تاثیر بگذارد.

پیام آزادی گفت: کارگردان فیلم زبان موسیقی را می‌فهمند و ما توانستیم علمی حرف بزنیم. موسیقی در فیلم‌های ایشان شخصیت دارند. ما در این فیلم شخصیت‌سازی به وسیله ساز ایجاد کردیم.

مهدی ایل بیگی مدیر فیلمبرداری این فیلم گفت:‌ به خدا قول دادم بنده خوبی باشم تا روزی فیلم‌هایی که رنگ خدا دارد را بسازم. تا ابد که برای من سینمایی برای من وجود دارد سرباز کارگردان انزوا خواهم بود. نحوه فیلمبرداری این کار گویای زحمات همه بچه‌های گروه است.

«امیرعلی دانایی» بازیگر این فیلم گفت:‌ بازی در این فیلم حاصل 10 سال تجربه از کلاه پهلوی تا به امروز را به مادرم تقدیم می‌کنم.

«بهنوش بختیاری» گفت: فیلم خیلی قوی و خوبی بود. از کارگردان تشکر می‌کنم که به پروژه دعوت شدم. من به استعداد کارگردان شک نداشتم و به همین دلیل در پروژه حضور پیدا کردم.

وی افزود:‌ از مسئولین خواهش می‌کنم از بچه‌های جوان حمایت شود. نباید فیلم‌سازان جوان درگیر کارهای مالیاتی شوند. هر سال همین را می‌گوییم و امیدواریم اتفاقی رخ بدهد. در سینمای ما پارتی بازی است و من هم در طول چندین سال فقط خودم را براساس چند سکانس تثبیت می‌کنم.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار