سردار جمیری:

سپاه پاسداران تمام توطئه‌ها را رصد می‌کند

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به عنوان حافظ این نظام و دستاوردهای آن می‌بایست با هوشیاری بیش از پیش تمامی توطئه‌ها را رصد کند.
کد خبر: ۲۲۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ - 04February 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار فتح الله جمیری در جمع پاسداران سپاه امام صادق(ع) اظهار داشت: دهه فجر، نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است و تداعی کننده حرکت بزرگ و بی نظیر شیعه بعد از حرکت ائمه طاهرین(ع) و در عصر غیبت امام عصر(عج) است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) اظهار داشت: با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، مسیر تاریخ جهان عوض شد، دنیای کمونیسم و بی خدایی را نابود گردید و ان شاء لله دنیای کاپیتالیسم و سرمایه داری را نیز درهم خواهد ریخت.

سردار جمیری افزود: اکنون تمام تحولات دنیا حول محور انقلاب اسلامی ایران رقم می خورد و روزی نیست که سردمداران و سیاستمداران دنیا از ایران اسلامی صحبت نکنند و این نشان دهنده اهمیت کشور ما در سطح بین الملل است.

وی با تاکید بر اینکه به پای این انقلاب خون های پاک بسیاری نثار شده است، و علماء زیادی بخشی از عمر گرانمایه خود را در تبعید سپری نموده اند و بسیاری از انقلابیون در زندان های مخوف ستم شاهی شکنجه های بی رحمانه ساواک را تحمل نموده اند، تصریح کرد: اکنون وظیفه ماست که این همه مجاهدت و از خودگذشتگی را پاس داشته و در مسیر نورانی امام و شهدا گام برداریم.

وی بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی توطئه های مختلفی نظیر غائله کردستان، خلق عرب، منافقین، جنگ تحمیلی و ... را از ابتدای انقلاب تا کنون تجربه کرده است که مهمترین آنها فتنه 88 بود که دشمنان در آن اصل نظام را هدف گرفته بودند اما با مجاهدت های نیروهای انقلاب، این توطئه ها راه به جایی نبرد و ما همه ساله در دهه فجر انقلاب این پیروزی ها را جشن می گیریم تا به دشمنان داخلی و خارجی بفهمانیم که نیروهای انقلاب زنده اند و در این راه ثابت قدم خواهند ماند.

سردار جمیری خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به عنوان حافظ این نظام و دستاوردهای آن می بایست با هوشیاری بیش از پیش تمامی توطئه ها را رصد نموده و با علم به وعده الهی که پیروزی از آن حزب ا... است، آنها را خنثی نماید.

فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: بر ما پاسداران انقلاب اسلامی تکلیف است که با اطاعت محض از رهبر فرزانه انقلاب به عنوان از ولی فقیه زمان و سکاندار کشتی انقلاب در حراست و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و تا پای جان در این مسیر نورانی مقاومت و ایستادگی خواهیم نمود.

وی در پایان به بیان خاطراتی از مبارزات شهید ابوتراب عاشوری در قبل از پیروزی انقلاب و ارتباط ایشان با حضرت امام(ره) در نجف اشرف و نحوه شهادت این شهید والامقام توسط ساواک پرداخت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار