رژیم صهیونیستی سامانه «عصای سحرآمیز» را عملیاتی کرد

رژیم صهیونیستی یک سامانه دفاع موشکی جدید به اسم «عصای سحرآمیز» را عملیاتی کرد.
کد خبر: ۲۲۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ - 05February 2017
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی یک سامانه دفاع موشکی جدید را عملیاتی کرده است.

فلسطین الیوم به نقل از سایت عبری زبان والا، امروز در مطلبی نوشت که این سامانه دفاع موشکی جدید به اسم «عصای سحرآمیز» شناخته می‌شود.

بر اساس این گزارش، سامانه دفاع موشکی جدید رژیم صهیونیستی یک سامانه پیشرفته دفاعی است که برای مقابله با موشک و راکت‌های برد کوتاه، میان برد و حتی برد‌بلند ارتقا داده شده است.

بنابر اعلام منابع صهیونیست سامانه عصای سحر آمیز برای مقابله با موشک‌های با برد 70 تا 250 کیلومتر کارایی دارد.

این سامانه در سال 2015 آزمایش شده بود.

پایگاه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» نوشت که رژیم صهیونیستی دارای 5 سطح از سامانه‌های دفاع موشکی است که سطح اول آن شامل سامانه مقابله با خمپاره در برد چندین کیلومتر است که این سامانه هنوز آزمایش نشده است، سطح دوم شامل گنبد‌آهنین برای مقابله با موشک‌هایی با برد 70 کیلومتر است.

سطح سوم دفاع موشکی، سامانه عصای سحرآمیز است که برای مقابله با موشک‌های با برد 70 تا 250 کیلومتر طراحی شده است.

سطح چهارم، شامل موشک‌های حیتس است که برای مقابله با موشک‌های اسکاد، بالستیک، شیمیایی و هسته‌ای طراحی و سال 2000 عملیاتی شده است.

موشک‌های حیتس 3 که به ادعای رژیم صهیونیستی برای مقابله با موشک‌های ایرانی از جمله شهاب 3 و سجیل طراحی شده؛ ولی هنوز آزمایش موفقی را طی نکرده و قرار بود سال‌های 2016 و 2017 عملیاتی شود.

انتهای پیام/411
نظر شما
پربیننده ها