سردار سپهر در همایش مدیریت جهادی:

مدیر جهادی در برابر تحریم‌‌ها و کمبودها عزمش قوی‌تر می‌شود

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: مدیر جهادی در برابر تهدیدها و تحریم‌‌ها و کمبودها و نارسایی‌ها، شکیبایی می‌کند و عزم او قوی‌تر می‌شود.
کد خبر: ۲۲۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ - 06February 2017
مدیر جهادی در برابر تحریم‌‌ها و کمبودها عزمش قوی‌تر می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مدیر چهارمین همایش مدیریت جهادی اظهار داشت:  ما امروز با تمسک به مبانی و مولفه های مدیریت جهادی باید پرچم استقلال کشور را بر افراشته نگاه داریم.
 
وی افزود: مدیر جهادی چون به خدا ایمان دارد و معتقد به استقامت است، به طور حتم ظرفیت امدادهای غیبی را پیدا می کند؛  بنابراین مدیر جهادی با عمل خود، با خداوند متعال تجارت بزرگی می کند تا بهترین امت ها و ملت ها تحقق یابد.
 
سردار سپهر ادامه داد: مدیر جهادی در برابر تهدید و تحریم و کمبودها و نارسایی ها، شکیبایی می کند و عزم او قوی تر می شود، استعفا نمی دهد، قهر نمی کند و به منکرات و گناهان آلوده نمی شود.
 
وی تصریح کرد: مدیر جهادی برای برون رفت از بن بست ها با حرکتی عالمانه و آگاهانه، خطر پذیری می کند و با بصیرت کامل نقش خود را ایفا می کند و از سوی دیگر منصب ها و مسئولیت ها را امانت های الهی می داند.
 
انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار