اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های اجرایی هشتمین روز از دهه مبارک فجر، از اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۲۲۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ - 07February 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های اجرایی هشتمین روز از دهه مبارک فجر، از اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در کرمانشاه خبر داد.

وی اظهار داشت: تحویل آثار و تولید هنرهای تجسمی "عصر سوره" شامل نقاشی، طراحی، تصویر‌سازی، کاریکاتور و تجمع هنرمندان در سالن حوزه هنری استان کرمانشاه از دیگر برنامه‌های اجرایی امروز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: اجرای نمایش عروسکی‌"آرش کمان‌گیر" و نمایش صحنه‌ای "سرزمین هرسو" به کارگردانی آرمین دزفولی‌زاده در سالن مهر حوزه هنری کرمانشاه به همت کمیته کودکان و نوجوانان ستاد دهه فجر نیز برگزار می‌شود.

وی به برگزاری جنگ هنر در مجتمع فرهنگ و ارشاد نودشه به همت کمیته فرهنگی و هنری اشاره کرد و بیان کرد: همایش مجمع عالی بسیجیان در سالن وحدت شهرستان پاوه نیز برگزار می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی امید‌آوران در سالن ورزشی شهید چمران شهرستان جوانرود در هشمتین روزاز دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی جشن بزرگ انقلاب اسلامی با موضوع"انقلاب رحمت آسمانی" را در قالب برنامه‌های اجرایی شهرستان سنقرو کلیایی اعلام و بیان کرد: مسابقه نقاشی، طنز و نشست بصیرتی اصناف در سنقروکلیایی نیز برگزار می‌شود.

سروری از همایش تجلیل از فعالان قرآن، با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، اوقات و ناحیه مقاومت را از اهم برنامه‌های امروز شهرستان کنگاور دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها