تشییع پیکر شهید نیروی انتظامی در یاسوج

پیکر مطهر سرگرد شهید «علی حسن بخردیان» صبح امروز با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور، مردم قدرشناس یاسوج و خانواده نیروی انتظامی در یاسوج تشییع شد.
کد خبر: ۲۲۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ - 07February 2017

به گزارش دفاع پرس از یاسوج، پیکر مطهر سرگرد شهید «علی حسن بخردیان» که در درگیری با اشرار در استان بندرعباس به شهادت رسید امروز بر روی دستان مردم قدرشناس یاسوج پس از انجام تشریفات نظامی و با حضور حسین‌علی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تشییع شد.

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با بیان اینکه شهدا مایه افتخار کشور و ملت ایران بوده و با خون خود عامل اقتدار روز افزون نظام و انقلاب شده‌اند، اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی شجاع و جان بر کف بوده و راه شهادت نیز همیشه به روی آنها باز است.

حجت الاسلام محمدعلی بهشت‌آیین افزود: کارکنان نیروی انتظامی همواره آماده مبارزه با دشمنان و سوداگران مرگ هستند.

به گزارش دفاع پرس، سرگرد شهید علی‌حسن بخردیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستک استان بندرعباس ساعت 16:30پنج‌شبه 14 بهمن ماه، در محور لاورمیستان در درگیری با سوداگران مرگ به شهادت رسید.

پیکر مطهر سرگرد شهید علی حسن بخردیان از جلوی ستاد فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در میدان امام حسین(ع) یاسوج به طرف میدان هفتم تیر در شهر یاسوج تشییع و بعد از آن در زادگاهش روستای مورصفای دشتروم به خاک سپرده می‌شود.

 انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها