سردار آسودی:

شهید چمران یک ولایتمدار الگو بود

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: ولایتمداری شهید چمران باید به عنوان الگوی برای افراد تبیین شود و نیز ایران، اسلام، شهدا و خانواده‌های شهدا به عنوان ابرقدرت‌های جهان برای تمام دنیا الگو قرار بگیرند.
کد خبر: ۲۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰ - 28June 2014

شهید چمران یک ولایتمدار الگو بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار «محمدعلی آسودی» معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر که در سالن امام علی(ع) اراک برگزار شد با اشاره به اینکه آمریکا برخلاف اینکه خود را ابرقدرت می داند اینگونه نیست و ابر قدرت واقعی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است اظهار کرد: امام خمینی(ره) یک تنه این نظام را آغاز کرده واز همان ابتدا حمله و هجمه را متوجه کفر جهانی آمریکا و رژیم صهیونستی کرد.

وی افزود: شناسایی و معرفی تهدیدات و آسیبها و مدیریت دفع و رفع این تهدیدات و آسیبها علیه انقلاب اسلامی یکی از کارکردهای ملموس ولایت فقیه است که تا به امروز به شایستگی انجام شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: آمریکا در فضای مجازی خود را ابرقدرت می داند و در طول یک فیلم هالیوودی همه افراد را ازبین می برد ولی آمریکا با این ادعا نتوانست با کمک نرم افزارهای پیشرفته انقلاب اسلامی راناسایی کند زیرا خاستگاه این انقلاب اسلامی  خدایی بود.

سردار آسودی با اشاره به اینکه تمام مراکز مطالعاتی و راهبردی دشمن برای ایجاد مانع و بحران در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی برنامه ریزی میکنند گفت: در این راستا با یک سخنرانی امام خامنه ای تمام نقشهها و برنامههایشان به هم میریزد.

وی افزود: فرآیند اهداف کلان انقلاب اسلامی شامل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی بوده که در مورد دولت اسلامی نه از نظر قوه مجریه بلکه در زمینه های دیگر با چالش ها و مشکلاتی مواجه هستیم که باید مرتفع شوند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: دشمنان و مستکبران در فکر متوقف کردن و مهار انقلاب اسلامی هستند که از ترور به عنوان ابزاری در این راستا استفاده تا کنون استفاده های زیادی کرده اند.

سردار آسودی با اشاره به اینکه ترور برای ایجاد رعب و وحشت در سال های نخستین انقلاب از اهداف شوم دشمنان بوده گفت: ترور شهید قرنی، شهید بهشتی، مهدی عراقی، آیت الله قاضی طباطبایی و ترورامام خامنه ای کهناکام ماند از جمله اقدامات دشمنان برای مهار انقلاب بوده است.

وی افزود: وقتی جبههای زبون و ناتوان باشد از منطق استفاده نمی کند و به دنبال ترور می رود در این راستا جبه های که منطق دارد در یک فاجعه شهید بهشتی و 72 تن از مبارزان انقلاب را از دست می دهد ولی پیشروی کرده و با استقامت از خون این شهدا پاسداری می کند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصرح کرد: مستکبران از ابتدا وقتی متوجه شدند اگر انقلاب مهار نشود با چالش و مشکل مواجه می شوند و دین اسلام به نقاط مختلف دنیا صادر می شود خط ترور را از سیاسیون به دانشمندان منتقل کردند که مردم نیز با توان و قوای مضاعف از این بحران ها عبور کردند.

سردار آسودی با اشاره به اینکه ترورها، کودتاها و جنگ تحمیلی باید برای کل دنیا بازگو شود گفت: ترور و کشتار و جنایت منطق نظام سلطه و دشمنان بوده و اسلام با یک حکومت دینی و اسلامی و با این منطق توانسته به  عنوان یک مدل و الگو به تمام دنیا صادر شود. 

وی افزود: تحت هیچ شرایطی استکبارنتوانست انفلاب را مهار کرده و جلوی پیشروی آن را بگیرد و با این اقدامات جنایتکارانه فقط پوشالی بودن خود را با انجام ترورها و عملیات روانی به دنیا ثابت کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: آمریکا در چند سال گذشته با راه اندازی جنگ در صدد از بین بردن استراتژی اسلامی بود که نتوانست به این مهم دست یابد و در تمامی توطئه ها و جنایات آمریکا مفتضحانه شکست خورده است.

سردار آسودی با اشاره به اینکه مردم هیچ هراسی از شهادت و کشته شدن در راه اسلام و انقلاب ندارند گفت:  خیزش انقلاب اسلامی ایران برای فتح قله افتخار امروز به دست ولی فقیه زمان یعنی امام خامنه ای کانون تمام توجهات است و ولایت فقیه یکی از شاخصهای بارز مکتب الهی است.

وی افزود: مسئولان و مردم باید به ولایت فقیه پایبن باشند و در این مسیر حرکت کنند و تا زمانی که این حرکت ادامه داشته باشد پیروزی نصیب مردم شده و از هیچ تهدید و تحریمی هراس ندارند و با پیروی از منویات نایب بر حق امام زمان(عج) در این مسیر گام بر می دارند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: ولایتمداری شهید چمران باید به عنوان الگوی برای افراد تبیین شود و نیز ایران، اسلام، شهدا و خانواده های شهدا به عنوان ابرقدرت های جهان برای تمام دنیا الگو قرار بگیرند.

سردار آسودی با اشاره به اینکه باید از قدرت نرم درست و به جا استفاده کرد و مسلمانان باید تا آخرین نفس پایبند انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند که پیروزی نهایی و نصرت واقعی با ظهور امام زمان(عج) میسر و امکانپذیر است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار