سی‌وهشتمین شکوه ملت انقلابی-15/ وحیدی در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

اراجیف آمریکایی‌ها برای ایران مهم نیست

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در واکنش به اقدامات و مواضع اخیر آمریکایی‌ها، گفت: اراجیف آمریکایی‌ها برای ایران مهم نیست و ایران بدون اعتنا به این گونه لفاظی‌ها مسیر خود را با قدرت ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۲۲۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ - 10February 2017
اراجیف آمریکایی‌ها برای ایران مهم نیست
سردار «احمد وحیدی» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن تهران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در پاسخ به سوالی مبنی بر هدف بهانه جویی‌های اخیر آمریکا که به دلیل آزمایش موشکی ایران صورت گرفته، اظهار داشت: این قبیل اظهارات مقامات آمریکایی که به بهانه آزمایش موشکی ایران صورت گرفته و به دنبال آن تحریم‌های جدیدی را علیه کشورمان اعمال کردند نشان از خصوصیت بارز شیطانی آنها یعنی بدعهدی و عدم انجام تعهداتی که بر انجام آنها متعهد شده‌اند، است.
 
وی افزود: به همین خاطر ما هیچ گاه نه می توانیم و نه باید به عهد و قول‌های آنها اعتماد کنیم چرا عملکرد آنها نشان از خصلت ذاتی‌شان دارد.
 
وحیدی در خصوص اینکه بر اساس طرحی کنگره آمریکا به دنبال قرار دادن سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی است، بیان داشت: این طرح را در شرایطی اعلام می‌کنند که همه دنیا می‌دانند سپاه در راس مبارزه کنندگان علیه تروریست‌ها قرار دارد و اگر نبود کمک‌های مستشاری سپاه و نیروهای مسلح کشورمان به ملت‌های عراق و سوریه الان هیچ کدام از دولت‌های این کشورها وجود نداشتند. لذا این حرف‌های آنها مورد تمسخر جهانی قرار خواهد گرفت.
 
وی در خصوص پاسخ ایران به این گونه اقدامات هم عنوان کرد: ایران یک مسیر مشخص و مستقیم برای خود دارد و بدون اعتنا به این گونه لفاظی‌های آن‌ها مسیر خود را با قدرت ادامه می دهد و برایش این اراجیفی که آمریکایی‌ها می‌گویند، مهم نیست.
 
انتهای پیام/231
نظر شما
پربیننده ها