هاشمی نژاد در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برپایی بیش از 300 نمایشگاه با موضوع منافقین در کشور/ فعالیت در زمینه شهدای «ترور» وظیفه دولت است

دبیر کل بنیاد هابیلیان با اشاره به برپایی بیش از 300 نمایشگاه با موضوع منافقین از سوی این بنیاد در کشور گفت: فعالیت در زمینه شهدای «ترور» وظیفه دولت است.
کد خبر: ۲۲۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ - 11February 2017
برپایی بیش 300 نمایشگاه با موضوع منافقین/ فعالیت در زمینه شهدای ترور وظیفه دولت است

«سید محمد جواد هاشمی نژاد» دبیر کل بنیاد هابیلیان در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به اهداف بنیاد هابیلیان اظهار داشت: یکی از چالش های انقلاب اسلامی موضوع تروریسم است و یکی از مهمترین ارکان گروه های تروریستی منافقین هستند که علیه کشور فعالیت می کنند.

وی افزود: امروزه سازمان منافقین در تلاش است، تا بتواند یکی از سردمداران حقوق بشر باشد. بر همین اساس لازم است کسانی باشند که اقدامات سازمان منافقین را به خوبی بشناسند تا با شناخت کافی این اقدامات را مورد بررسی قرار دهند.

هاشمی نژاد با اشاره به میزان شناخت مردم از منافقین بیان کرد: به نظر من در این خصوص کم کاری هایی صورت گرفته است. رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده های شهدای هفتم تیر در 2 سال متوالی به این موضوع و کم کاری ها در این خصوص اشاره کردند.

وی افزود: در واقع باید بگویم قشر جوان بیشتر مورد هدف منافقین قرار دارند. بنابراین باید کار در این زمینه به صورت گسترده و فراگیر صورت بگیرد. بنیاد هابیلیان با رویکرد شناساندن منافقین به مردم و در زمانی که مسائل آن ها به خوبی مطرح نمی شود، توانست در این خصوص صحبت کند. تا به امروز بیش از 300 نمایشگاه با موضوع منافقین در کشور برپا کرده ایم که تاثیر گذار بوده است.

دبیر کل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه فعالیت در خصوص شهدای «ترور» از وظایف دولت است، گفت: متاسفانه در این زمینه ورود پیدا نکرده ایم. وظیفه ما بازتاب دادن جنایات تروریستی در کشور است و جایگاه افرادی که در جنایات تروریستی به شهادت رسیده اند را، در مباحث حقوق بشری مورد بحث قرار می دهیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها