چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال/ 5

حضور کانال‌های تلگرامی و فعالان اینستاگرام در چهارمین نمایشگاه «رسانه‌های دیجیتال»

چهارمین دوره از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و کانال‌های تلگرامی در بوستان گفت‌وگو در حال برگزاری است.
کد خبر: ۲۲۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ - 14February 2017
حضور خبرگزاری‌ها سایت‌های خبری و کانال‌های تلگرامی در چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتالبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، چهارمین نمایشگاه رسانه‌‍‌های دیجیتال انقلاب اسلامی، بخش پایگاه‌های اینترنتی در سالن تهران با بیش از 130 غرفه مجموعه‌ای از رسانه‌های مطرح و تاثیرگذار کشور از جمله سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها در حال برگزاری است.
 
در این نمایشگاه خبرگزاری‌های مطرح کشور همچون خبرگزاری دفاع مقدس، فارس،  مهر، تسنیم، خبرگزاری قرآنی ایکنا و همچنین سایت‌های تاثیرگذار مانند آثار موسسه تنظیم و نشر  آثار مقام معظم رهبری، جهان نیوز و الف حضور دارند. ازسوی دیگر در این بخش غرفه‌های مختلفی از سایت‌های خبری استانی و ملی حضور دارند که محتوا و اخبار منطقه یا بخش‌های مختلف ایران را به صورت تخصصی پوشش می‌دهند.
 
چهارمین نمایشگاه رسانه‌های انقلاب اسلامی زمینه تعامل و همفکری رسانه‌های ارزشی و انقلابی را در موضوعات مختلف فراهم کرده و زمینه تعامل، آموزش و یادگیری این رسانه‌ها را ایجاد می کند.
 
در این نمایشگاه بخشی به عنوان «مناظره و نشست‌ها» وجود دارد تا با برگزاری نشست‌ها، میزگرد‌ها و مناظره‌ها ضمن بررسی موضوعات روز خبری و تحلیل اتفاقات مختلف در حوزه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی امکان دسترسی رسانه‌های حاضر در نمایشگاه را به صاحب‌نظران، تحلیلگران و مسئولان مربوط فراهم آورد.
 
از سوی دیگر رسانه‌های غیر رسمی همچون فعالین حوزه کانال‌های تلگرام و اینستاگرام نیز در این نمایشگاه حضور دارند که علاوه برحضور، به صورت متناوب در قالب هم‌اندیشی مختلف با موضوعات مطرح شده به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار