چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی-7/ شرفخانی:

آزمون سراسری حفظ قرآن کریم با حضور 400 هزار داوطلب پنجشنبه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در روز پنجشنبه هفته جاری با حضور 400 هزار داوطلب خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ - 14February 2017
برگزاری آزمون سراسری حفظ قرآن در بین 400 هزار دواطلبحجت الاسلام «احمد شرفخانی» معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ضمن بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس از برگزاری آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در روز پنجشنبه هفته جاری با حضور 400 هزار داوطلب خبر داد.
 
شرفخانی همچنین با اشاره به نقش شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور جزو اولین دستگاه‌هایی بود که در عرصه فضای مجازی به نشر معارف اسلامی پرداخت و در حوزه خانواده اقداماتی انجام داد.

وی افزود: پرتال راسخون یکی از سایت‌های مرجع سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است که علاوه بر آن شبکه‌های اجتماعی و سایت‌هایی دیگر نیز به ترویج معارف اسلامی می‌پردازند.

شرفخانی خاطرنشان کرد: متاسفانه در حوزه تبلیغ وقف و معرفی آن در فضای مجازی کارهای خوبی صورت نگرفته است اما در حوزه کار خیر و ترویج خیراندیشی کارهای خوبی انجام شده، به طوری که فعالیت‌ها در این زمینه گسترده بوده است.

انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها