چهارمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال-23/ اسدالهی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دفاع مقدس عرصه جهاد فرهنگی است/ ضرورت تولید آثار هنری مرتبط با دفاع مقدس

فرمانده لشکر 27 محمد رسول الله(ص) با بیان اینکه دفاع مقدس عرصه جهاد فرهنگی است، گفت: باید در حوزه دفاع مقدس تولید آثار هنری داشته باشیم.
کد خبر: ۲۲۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ - 16February 2017
دفاع مقدس عرصه جهاد فرهنگی است/ ضرورت تولید آثار هنری مربوط به دفاع مقدسسردار «حسین اسدالهی» فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با بیان اینکه دفاع مقدس عرصه جهاد فرهنگی است، اظهار داشت: تا به امروز ما در عرصه دفاع مقدس استفاده کننده بوده‌ایم و کمتر تولید کننده محصولات فرهنگی بوده‌ایم.
 
وی افزود: دفاع مقدس گنجینه‌ی پایان ناپذیری است که باید تا سال‌ها از دستاوردهای مختلف آن استفاده کنیم. دفاع مقدس قابلیت به روزآوری دارد و این به این معنی است که در حوزه‌های مختلف فرهنگی ما می‌توانیم محصولات فرهنگی هنری تولید کنیم.
 
فرمانده لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) خاطرنشان کرد: فضای فرهنگی و هنری عرصه‌ی است که امروز ما بیش از هر دوره‌ی باید به آن توجه کنیم.
 
سردار اسدالهی بیان کرد: خوشبختانه همه مردم به شهدا احترام می‌گذارند و از آن‌ها الگوپذیر هستند. تاریخ ثابت کرده است مردم ما مردم قدرشناسی هستند و هر گاه ما برای آن‌ها کاری کرده‌ایم آن‌ها قدردان بوده‌اند. وظیفه همه است قدردان مردم باشیم.
 
انتهای پیام/121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار