سرلشکر ایزدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دشمن نمی‌تواند برنامه موشکی ما را متوقف کند/ آزمایش‌های موشکی ایران مطابق با پروتکل‌های بین‌المللی است

سرلشکر ایزدی گفت: برنامه موشکی ایران مطابق با پروتکل‌ها و معادلات بین‌المللی است و هیچ کشوری نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد.
کد خبر: ۲۲۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ - 19February 2017
دشمن نمی‌تواند برنامه موشکی ما را متوقف کند/ آزمایش‌های موشکی ایران مطابق با پروتکل‌های بین‌المللی است
سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به حضور دوباره استعمار پیر و تحرکات قدرت‌های فرامنطقه‌ای در خلیج فارس اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با مطرح کردن پیام و گفتمان خود، جاذبه‌ای را در کل منطقه ایجاد کرده، که این جاذبه توجه ملت‌ها را به خود معطوف کرده است.
 
وی ادامه داد: گفتمان جمهوری اسلامی ملت‌های مسلمان و حتی غیر مسلمان منطقه را تحت تاثیر قرار داده و باعث شکل‌گیری جریانی از خیزش‌های اجتماعی در سطح منطقه شده است، که نمونه‌هایی از آن را در یمن، بحرین و سوریه می‌بینیم.
 
ایزدی گفت: این خیزش‌ها در مقاطعی حتی در مصر هم به وجود آمده بود، که متاسفانه آن را کنترل کردند.
 
وی با اشاره به اینکه این خیزش‌ها موجب نگرانی امپریالیسم جهانی به رهبری آمریکا و انگلیس که سابقه 300 ساله استعماری را در کارنامه خود دارند، شده است، افزود: حضور قدرت‌های فرامنطقه‌ای در خلیج فارس در پاسخ به آن خیزش مردمی است و البته جمهوری اسلامی تبلور تام این خیزش است، که با نظام موفقی که ایجاد کرده، مطمئنا این تحرکات راه به جایی نخواهد برد.

ایزدی با بیان اینکه تحرکات دشمن در حوزه‌های فرهنگی و سیاسی در واقع عکس العمل آنها نسبت به موفقیت‌های جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: مبنای بهانه جویی‌های آمریکا در موضوع آزمایش‌های موشکی و دیگر مواردی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن اشاره کردند، همچون مسئله حقوق بشر، در واقع مقابله با گفتمان جمهوری اسلامی است.

وی گفت: جمهوری اسلامی در حوزه توان موشکی و دفاعی برنامه متداولی دارد، که مطابق با قواعد و معادلات بین المللی آن را پیش می‌برد و بسیاری از کشورها هم اعلام کردند که اقدامات جمهوری اسلامی مطابق با قراردادها و پروتکل‌ها تنظیم و تصویب شده است؛ لذا ما در این مسیر پیش می‌رویم و برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را در حوزه رزمایش‌ها و آزمایش‌های موشکی انجام می‌دهیم. هرچند دشمن هم تلاش مذبوحانه خود را برای جلوگیری از این روند انجام می‌دهد؛ اما موفق نخواهد شد.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار