چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال- 29/ دبیر اجرایی چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در گفت‌وگو با دفاع پرس:

خبرگزاری دفاع مقدس فعال‌تر از سایر سایت‌های حاضر در نمایشگاه بود/ با استقبال بی‌نظیر مؤسسات مواجه شدیم

«مهدی قمی» با بیان اینکه با استقبال بی‌نظیر مؤسسات فعال در حوزه فضای مجازی در چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال مواجه شدیم، گفت: خبرگزاری دفاع مقدس نیز امسال نقش مؤثری داشت، حتی می‌توان گفت که این خبرگزاری فعال‌تر از سایر سایت‌های حاضر در نمایشگاه بود.
کد خبر: ۲۲۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ - 19February 2017

«مهدی قمی» دبیر اجرایی چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس در رابطه با کیفیت برگزاری چهارمین دوره این نمایشگاه اظهار داشت: استقبال مؤسسات فعال در فضای مجازی در چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال نیز مثل سه دوره قبلی خوب بود؛ 500 مؤسسه در سایت رسمی نمایشگاه ثبت‌نام کرده بودند که این تعداد بی‌نظیر بود؛ اما متاسفانه به دلیل محدودیت مکانی توانستیم حدود 300 مؤسسه را جانمایی کنیم. 80 مؤسسه‌ای که در این دوره حضور داشتند از استان‌های مختلف کشور بودند.

وی با بیان اینکه متولی برگزاری نمایشگاه‌ رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی مؤسسه «سراج» است، گفت: رسالت مؤسسه سراج شناسایی مؤسسات فعال در حوزه فضای مجازی و ارتباط با آنها در کل کشور است. این مؤسسه در طول سال با همه این مؤسسات در ارتباط است و هر سه ماه یکبار همایشی تحت عنوان «فصل وصل» در یک استان کشور برگزاری می‌کند که از همه فعالان رسانه‌ای دعوت می‌شود که در این همایش شرکت کنند.

قمی گفت: دوباره از همه مؤسساتی که امسال حضور داشتند سال آینده دعوت خواهیم کرد.

دبیر اجرایی چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در ارزیابی مؤسساتی که در چهارمین دوره نمایشگاه حضور داشتند، گفت: خبرگزاری دفاع مقدس امسال نقش مؤثری داشت، حتی می‌توان گفت که این خبرگزاری فعال‌تر از سایر سایت‌های حاضر در نمایشگاه بود. همچنین نیروهای جوان و فعال این خبرگزاری در عرصه فضای مجازی نیز قابل تقدیر است و از پیگیری‌های مستمر آنها نیز تشکر می‌کنیم.

قمی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه برگزاری این نمایشگاه‌ها تا چه اندازه‌ای می‌تواند فعالان فضای مجازی را در جنگ نرمی که دشمن علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته، متحدتر کند، گفت: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با برند انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. خوشبختانه بعد از چهار دوره این نمایشگاه برای مردم ما جا افتاده است. یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها عرضه محتواهایی است که توسط مؤسسات تولید می‌شود، تا مردم از این تولیدات استفاده کنند. ما بر این عقیده هستیم محتوایی که توسط فعالان انقلابی تولید می‌شود باید در یک مکان تجمیع شود و به نمایش گذاشته شود که مؤسسه سراج با برگزاری این نمایشگاه بستر را فراهم می‌کند. انشا الله مؤسسات سال آینده با دست پرتر در این نمایشگاه شرکت کنند تا نقش تاثیرگذاری بین مردم داشته باشند.

وی در پایان سخنانش به اتاق فکر این نمایشگاه اشاره و تصریح کرد: اتاق فکر ما متشکل از فعالان فضای مجازی در استان‌ها و فعالانی که در همایش‌های مختلفی که سراج برگزاری می‌کند، است. چند روز قبل از برگزاری نمایشگاه جلساتی را با فعالان فضای مجازی برگزار می‌کنیم و از انتقادات و پیشنهادات آنها در بهتر برگزار کردن این نمایشگاه استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار