اجرای نمایش برگزیده بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) در فرهنگسرای نیاوران

اجرای نمایش کودک «زیر گنبد طلا» به کارگردانی و نویسندگی «بهاره میرزاپور»، تا 20 اسفندماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۲۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ - 19February 2017
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «بهاره میرزاپور» کارگردان «زیرگنبد طلا» در خصوص مخاطبان این نمایش اظهار داشت: نمایش «زیرگنبد طلا»  یک نمایش متفاوت، شاد و موزیکال برای کودکان است. این نمایش برای گروه سنی سه سال به بالا طراحی شده است، همچنین این نمایش از دهمین  جشنواره  تئاتر کودک و نوجوان و عروسکی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) بندرعباس، در هفت بخش جایزه دریافت کرده است. جوایزی چون جایزه اول کارگردانی، جایزه اول نمایشنامه نویسی، جایزه اول و دوم بازیگری زن، جایزه سوم بازیگری مرد و جایزه اول موسیقی را دریافت کرده است.
 
نمایش «زیرگنبد طلا» داستان کبوتری است که هر سال به دلایل مختلف از جمله باد و طوفان و روباه و مار و ... جوجه هایش را از دست می دهد... تا اینکه با آهویی آشنا می شود، آهو می گوید: تنها کسی که می تواند به کبوتر کمک کند مرد خداست و به او پیشنهاد می کند برای یافتن مرد خدا عازم سفر شود و در طول سفر اتفاقات زیادی برای کبوتر می افتد و ....
 
بازیگران این نمایش «راضیه رفیع زاده»، «سامان فرشیدنیا» و «بهاره میرزاپور» هستند و آهنگسازی نمایش نیزبه عهده «یاسر شیرزاد» است.
 
نمایش «زیر گنبد طلا» تا 20 اسفند غیر از روزهای شنبه و سه شنبه، هر روز ساعت 17 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود. علاقه‌مندان برای تهیه بلیط می توانند از طریق سایت تخفیفان یا گیشه فرهنگسرای نیاوران اقدام کنند. همچنین با هماهنگی قبلی این نمایش برای مهد کودک ها و مدارس در اجرای صبح با قیمت نیم بها به روی صحنه می رود.
 
انتهای پیام/ 161    
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار