سرلشکر رضایی:

مشکلات جامعه با احیای روحیه انقلابی رفع می‌شود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه با احیای روحیه انقلابی‌گری مرتفع می‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ - 19February 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار سرلشکر «محسن رضایی» روز (یکشنبه) در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و طلاب حوزه علمیه خاتم الانبیا(ص) اراک افزود: جناح‌های مختلف سیاسی در سال‌های گذشته نشان داده‌اند که ظرفیت حل مشکلات اقتصادی را ندارند و امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که باید روحیه روزهای اول انقلاب در جامعه و بین کارگزاران و مسئولان نظام احیا شود.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری هم اینک جنگ استکبار جهانی و دشمنان نظام از جنگ های نظامی به اقتصادی تغییر کرده و دشمن با تحریم های ناجوانمردانه علیه ایران درصدد ضربه زدن به پایه های نظام برآمده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: بخش های مختلف جامعه و قوای سه گانه نظام باید با روحیه انقلابی گری مشکلات جامعه را مرتفع کنند.

رضایی، وجود مقام معظم رهبری را یک نعمت خدادادی برای ملت ایران دانست و اظهار کرد: معظم له با حرکت در امتداد آرمان های امام راحل و هدایت های حکیمانه خود، ایران را به یک قدرت مطلق در منطقه تبدیل کرده اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: ملت ایران اسلامی از سال 1342 امام راحل را به عنوان رهبری فرزانه خود انتخاب کردند و با حمایت و پشتیبانی از ایشان در سال 1357 انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانند.

رضایی بیان کرد: تداوم انقلاب اسلامی و ارتباط مردم و مسئولان نیز یک معجزه الهی دیگر است، چرا که با وجود تحریم ها، تهدیدها و حمله های نظامی دشمنان علیه ایران، عشق و علاقه مردم هر روز نسبت به ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی بیشتر می شود و این نشان می دهد که ملت راه خود را پیدا کرده و با وجود هزینه های بسیار در راستای تداوم مسیر انقلاب اسلامی گام بر می دارد.

وی یادآوری کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل، ملت را از سرگردانی و بردگی ابرقدرت های جهان نجات داد و ملت برای تداوم انقلاب اسلامی و شکرگزاری نعمت استقلال و آزادی حماسه 22 بهمن را خلق کردند به طوری که نقشه های شوم دشمنان نظام اسلامی را یک بار دیگر نقش برآب کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امنیت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه یک دستاورد ارزشمند انقلاب است و مردم باید همواره شکرگزار این نعمت های ارزشمند الهی باشند.

وی جمهوری اسلامی ایران را قدرت اول منطقه دانست و گفت: استکبار جهانی و اسرائیل جنایتکار تنها به دلیل ترس از قوای نظامی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران جرات حمله نظامی به ایران را ندارند.

رضایی بیان کرد: برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه باید یک بار دیگر با پشتیبانی از مقام معظم رهبری و یادآوری ارزش های انقلاب اسلامی روحیه بهمن ماه 57 را احیا و در راستای منافع ملی با تمام قدرت حرکت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز گفت: برخی از کارخانه های شهرستان اراک که بر اساس اصل 44 قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار شده اند، شرایط مناسبی ندارند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی تاکید کرد: مردم استان مرکزی به خصوص شهرستان اراک از کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام انتظار دارند تا در این مسئله ورود کرده و کارخانه هایی که به افراد غیر صنعتی واگذار شده اند، به دولت بازگردانده شوند.

حضور در یادواره شهید محلاتی در شهر محلات برنامه دیگر سردار سرلشکر محسن رضایی در سفر به استان مرکزی است.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها