اظهارات تعجب‌برانگیز ترامپ و واکنش سوئدی‌ها؛

وزیر خارجه سابق سوئد: معلوم نیست ترامپ چه مواد مخدری مصرف می‌کند!

وزیر خارجه اسبق سوئد در واکنش به اظهارات تعجب‌ برانگیز ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: سوئد؟! حمله تروریستی؟! معلوم هست ترامپ موقع گفتن این حرف چه مواد مخدری مصرف می‌کرده است؟!
کد خبر: ۲۲۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ - 20February 2017

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المیادین، سفارت دولت سوئد در آمریکا خواهان ارائه توضیحاتی از سوی وزارت امور خارجه این کشور پیرامون اظهارات سوال برانگیز اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مورد وقوع حادثه‌ای امنیتی در سوئد جمعه گذشته شد.

روز شنبه دونالد ترامپ در دیدار با تعدادی از فعالان سیاسی در ایالت فلوریدا، طی صحبت‌هایی که هدف از آن‌ها اهمیت حفظ امنیت آمریکا بود، گفت: به آلمان نگاه کنید، به سوئد نگاه کنید که شب گذشته چه حادثه‌ای در آن رخ داد! سوئدی‌ها پذیرای تعداد زیادی (مهاجر) شدند و چنین مشکلات غیرقابل تصوری برای آنها رخ داد!

اظهارات ترامپ که با حیرت مردم و مقامات دولت سوئد مواجه شد، واکنش رسمی آنان را در پی داشت.

در همین رابطه کاترینا اکسلسون سخنگوی وزارت امور خارجه سوئد گفت: امروز سؤال خود را به اطلاع مقامات آمریکایی رساندیم و به دنبال توضیح از سوی آنان هستیم.

با این حال عجیب‌ترین واکنش متعلق به کارل بیلت وزیر خارجه اسبق سوئد بود که در صفحه توئیتر خود نوشت: سوئد؟! حمله تروریستی؟! معلوم هست ترامپ موقع گفتن این حرف چه مواد مخدری مصرف می‌کرده است؟!

انتهای پیام/421    

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار