روزشمار دفاع مقدس کرمان (3 اسفند سال 59)؛

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آبیار در سیرجان

پیکر پاک شهید علیشیر آبیار عضو بسیج مستضعفین سیرجان که در جبهه های نبرد اسلام با کفر به درجه رفیع شهادت نائل آمده است در سیرجان تشییع شد.
کد خبر: ۲۲۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷ - 20February 2017
به گزارش دفاع پرس از کرمان، رویدادهای مهم سوم اسفند ماه 1359 که در تاریخ دفاع مقدس استان کرمان ثبت شده است، را با هم مرور می کنیم:
 
59/12/3
 مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آبیار در سیرجان
پیش از ظهر امروز پیکر پاک شهید علیشیر آبیار عضو بسیج مستضعفین سیرجان که در جبهه های نبرد اسلام با کفر به درجه رفیع شهادت نائل آمده است از محل بسیج سیرجان توسط اقشار مختلف مردم این شهر تشییع شد.
شرکت کنندگان در این مراسم با دادن شعارهایی نظیر "ما همه سرباز توئیم خمینی لشکر جانباز توئیم خمینی" و "شهیدان زنده اند الله اکبر به خون غلطیده اند الله اکبر" ضمن یادآوری خاطره جانبازی های آن شهید و سایر شهیدان اسلام آمادگی خود را جهت مبارزه بر علیه استکبار جهانی اعلام داشتند.
در پایان پیکر شهید آبیار به زادگاهش مکی آباد انتقال یافت و به خاک سپرده شد .

60/12/3
پیکر پاسدار شهید ابو الفضل شهریاری تشییع شد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راور طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در نبرد بی امان حق علیه باطل بار دیگر یکی پاسداران عزیز راور به شهادت رسید.
پاسدار شهید ابو الفضل شهریاری که در جبهه بستان به ستیز بر عیله نیروهای بعثی مشغول بود، به لقا ءالله پیوست پیکر مطهر شهید ساعت 5/2 بعداز ظهر امروز از مسجد جامع بسوی مزار شهدا تشییع  گردید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار