حجت الاسلام شهیدی:

خانواده شهدا و ایثارگران سرمایه‌های معنوی جامعه هستند

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهیدان و جانبازان در راه اعتلای نظام اسلامی و امنیت جامعه از بهترین میراث وجودی خود گذشتند و خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرمایه‌های معنوی جامعه هستند.
کد خبر: ۲۲۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ - 21February 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با حضور در استان بوشهر در دیدار با خانواده معزز شهیدان «رئوف و پرویز پورحیدر»، اظهار داشت: شهیدان و جانبازان در راه اعتلای نظام اسلامی و امنیت جامعه از بهترین میراث وجودی خود گذشتند و خانواده معظم شهدا و ایثارگران سرمایه‌های معنوی جامعه هستند.

وی در این دیدار سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس جمهوری را به این خانواده معظم شهید ابلاغ و از صبر، فداکاری و استقامت خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کرد و گفت: شما با صبر و استقامت پیشه کردن در برابر مصائب فراق فرزندانتان، ثواب اخروی را از آن خود کردید و به عنوان الگو در جامعه اسلامی از شما به نیکی یاد می‌شود ضمن اینکه باید به خاطر پرورش اینچنین فرزندانی از مادران شهدا تقدیر کرد که مادر نعمت بزرگ و عامل وحدت خانواده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: عزت و سعادت ابدی از آن شهیدان والامقامی است که در امتداد راه سید و سالار خود به نبرد با دشمنان نظام اسلامی پرداختند و در این راه شربت شهادت نوشیدند و به این فیض عظیم دست یافتند.

معاون رییس جمهور همچنین در دیدار با جانباز دفاع مقدس «مهدی تابنده» با اشاره به رشادت‌های این جانباز گرانقدر و دیگر جانبازان ۸ سال دفاع مقدس، گفت: اگر ایثارگری جانبازان نبود، امروز کشور ما روی آسایش و آرامش نداشت. دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران مایه‌ افتخار است و خوشحال هستم که به دیدار یکی از خانواده‌های جانبازان آمدم. جانبازان صاحبان حقیقی کشور هستند و شما عزیزان زحمات زیادی را در حفظ و پایداری انقلاب اسلامی کشور کشیدید.

وی خطاب به این جانباز مدال آور تصریح کرد: شما از افتخارات نظام و موجب فخر و مباهات جامعه ایثارگری هستید و خداوند را شاکریم که توفیق خدمت به شما عزیزان را به ما ارزانی داشت.

معاون رییس جمهور در دیدار با «محمد کامیاب» از جانبازان دفاع مقدس که در زمینه خوشنویسی فعالیت دارد نیز گفت: شما جانبازان نعمت بزرگی هستید و جانبازانی که در عرصه فرهنگی فعالیت می‌کنند موجب افتخار هستند و جامعه نیاز به خدمات فرهنگی دارد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تقدیر از رشادت‌های همه ایثارگران از جمله جانبازان در راه انقلاب اسلامی، صبر و فداکاری آنان را درسی برای همه انسان‌ها برشمرد و تصریح کرد: ایثارگران گنجینه‌های گران‌بها و نورهای هدایت ملت ایران هستند‌ و صبر و مقاومت این عزیزان در دوران ۸ سال دفاع مقدس برگرفته از ایمان قوی بود.

گفتنی است، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان این دیدارها با اهدای لوح تقدیر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار