بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس قزوین:

برگزاری اولین جلسه شورای ارزشها ومعارف ماندگار انتظامی ودفاع مقدس قزوین

اولین جلسه شورای ارزشها ومعارف ماندگار انتظامی و دفاع مقدس استان قزوین با شرکت اعضای شورا ونماینده اداره کل بنیاد برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵ - 21August 2013

برگزاری اولین جلسه شورای ارزشها ومعارف ماندگار انتظامی ودفاع مقدس قزوین

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن راه اندازی سازمان مرکزی شورای ارزشها ومعارف ماندگار انتظامی ودفاع مقدس راه اندازی این شورا را در استان های کشور ودر فرماندهی ناحیه انتظامی قزوین، ابلاغ نموده است که اولین جلسه این شورا با شرکت اعضای شورا ونماینده اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس برگزار شد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این جلسه دبیرجلسه ضمن قرائت اهداف وحوزه فعالیت های این شورا پرداخت ودر ادامه سرهنگ کرمی معاون هماهنگ کننده ناحیه انتظامی قزوین با تشریح اهداف این شورا وضرورت پرداختن به ارزشها ومعارف ماندگار انتظامی ودفاع مقدس وانتقال آن به نسل جدید اشاره نموده است.

در ادامه جلسه حبیب الله مجتبوی مدیرپژوهش وتحقیق اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس با اعلام خشنودی اداره کل حفظ آثار از توجه فرماندهان محترم نیروی انتظامی به ارزشها ومعارف ماندگار انتظامی ودفاع مقدس توجه به ضرورت تبیین وبازخوانی اقدامات قشر خدوم وخدمتگزار عوامل انتظامی در تثبیت امنیت و آرامش اجتماعی در دوران دفاع مقدس وپس از آن پرداخت واز جمله اقدامات در این را انتقال مفاهیم وارزشهای دفاع مقدس به پرسنل جوان وخانواده های ایثارگر انتظامی با برپایی مراسم تجلیل وشب خاطره وبازگویی اقدامات این عزیزان در دوران دفاع مقدس وپس از آن بر شمرد.

در این جلسه مقرر شد با هماهنگی اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس جمعی از پرسنل کادر و وظیفه وخانواده ها وفرزندان پرسنل انتظامی برای بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان به این استان اعزام گردند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار