نوری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

رویکرد سایت «با حجاب» تبلیغ سبک زندگی محجبانه است

مسئول خبری سایت «با حجاب» گفت: رویکرد این سایت تبلیغ سبک زندگی محجبانه مبنی بر احادیث انبیا و ائمه اطهار و فرمایشات علما است و در این راستا از نظرات روانشناسان و جامعه شناسان نیز استفاده کرده‌ایم.
کد خبر: ۲۲۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ - 21February 2017

رویکرد سایت «با حجاب» تبلیغ سبک زندگی اسلامی استنوری شکری، مسئول خبری سایت «با حجاب» در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: سایت با حجاب از سال 92 فعالیت خود را آغاز کرده است. این پایگاه اطلاع رسانی با توجه به دغدغه‌‌هایی که در خصوص حجاب در جامعه وجود دارد، راه اندازی شده است.

وی افزود:‌ فعالیت‌های این پایگاه اطلاع رسانی محصور در سایت نیست بلکه در شبکه‌های اجتماعی نیز حضوری فعال داریم. ما به دنبال این هستیم که پایگاه اطلاع رسانی با حجاب، به عنوان پایگاهی مرجع در حوزه عفاف و حجاب با قالب نرم خبر در فضای سایبر شناخته شود. نرم خبر موجب می‌شود که بیشتر مورد مطالعه مخاطبان که بانوان هستند، قرار بگیرد.

نوری تصریح کرد: رویکرد نخست این سایت، تبلیغ سبک زندگی محجبانه مبنی بر احادیث و فرمایشات علما بوده است و در این راستا از نظرات روانشناسان و جامعه شناسان نیز استفاده شده است.

وی اظهار داشت: مرحله بعدی کار ما این است که مخاطبان خود را افزایش دهیم. همچنین یکی دیگر از وظایف خود را مقابله با شبهات می‌دانیم که در حوزه حجاب هر گاه در زمینه‌های مختلف شبهه‌ای به وجود آمده است با انتشار مقالات و اخبار به پاسخ به شبهات پرداخته‌ایم و طبق آنالیزی که داشتیم 30 درصد مخاطبان ما مستقیم به سایت مراجعه می‌کنند و 70 درصد با جستجوی کلیدواژه‌ها به سایت وارد می‌شوند و بررسی کلیدواژه‌ها نشان می‌دهد که این ورود به سایت‌ بر اساس چالش‌های روز بوده است.

نوری در خصوص نیازسنجی مخاطبان اظهار داشت: این کار تا حدودی انجام شده است اما نیازسنجی مخاطبان نیازمند وقت و نیروی کافی است. اما برخی نیازسنجی‌ها از طریق گفت‌وگو با مردم در اماکن عمومی انجام شده است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از فعالیت‌های ما مربوط به شبکه‌های اجتماعی است. از این رو کانال تلگرامی حیاهو را راه‌اندازی کردیم. در این کانال با توجه به اسم آن، بسیاری از نکات آموزشی از جمله خیاطی، آشپزی و طنز و آموزه‌های اخلاقی منتشر می‌کنیم.

خاطرنشان می‌سازد سایت با حجاب با آدرس اینترنتی http://bahejab.com در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها