یازدهمین رزمایش پیامبر اعظم-5/ سردار اخوان خبر داد؛

برپایی 137 بیمارستان صحرایی توسط نزسا طی 5 سال اخیر/ راه‌اندازی ICU سیار در آینده نزدیک

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه تاکنون 137 بیمارستان صحرایی توسط نیروی زمینی سپاه طی 5 سال اخیر راه اندازی شده است، گفت: در آینده نزدیک ICU سیار نیز راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۲۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ - 21February 2017
برپایی 137 بیمارستان صحرایی توسط نزسا طی 5 سال اخیر/ راه‌اندازی ICU سیار در آینده نزدیکبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عمومی یازدهمین رزمایش پیامبر اعظم(ص)، سردار «احمد اخوان» فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در مراسم افتتاح بیمارستان صحرایی شهید شوشتری در شهرستان مرزی تایباد اظهار داشت: توانمندترین سامانه‌های سیار امداد و درمان در نیروی زمینی سپاه وجود دارد که در زمانی که ماموریتی نداشته باشد این سامانه‌ها برای ارائه خدمت به مردم بکارگیری می‌شوند.
 
وی افزود: تاکنون 137 بیمارستان صحرایی طی برنامه پنج ساله پنجم نیروی زمینی سپاه برپا شده که این بیمارستان 120 تختخوابی با 4 تخت عمل جراحی آخرین بیمارستان در این مدت است.
 
اخوان گفت: تاکنون در این بیمارستان‌ها 30 هزار عمل جراحی و 2 میلیون و 800 هزار نفر خدمت در 820 روز ماموریت ارائه شده است. البته این بیمارستان از زمان ابلاغ تا استقرار 10 ساعت زمان برده که نشان دهنده آن است که در بحث واکنش سریع در منطقه در صدر قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: این بیمارستان با این وسعت، بزرگترین بیمارستان صحرایی در کشور است. همچنین این نیرو اولین سی تی اسکن سیار کشور را هم در اختیار دارد و در آینده نزدیک نیز برای اولین بار در کشور آی سی یو سیار را هم راه اندازی خواهیم کرد.

انتهای پبام/231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار